اس ام اس جدید بوسه


اس ام اس جدید بوسه


زندگی چیه ؟


زندگی عشقه.

عشق چیه ؟

عشق بوسیدنه.

بوسیدن چیه ؟

بیا اینجا بهت بگم !!!


عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو

یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات حکم دارو داره !



جدیدترین درمان افسردگی:

هر ۶ ساعت یکیشو بذار گوشه لپت !

:-* :-* :-* :-*

بقیه بوسه ها در ادامه....

روزی ز لــــُـپ یـــار ربـــودم بــــوســــی

گفـــت: هــم بـــی ادبــی هم لوســـی

گفتم که گناهم چیست کردم بوسی؟

گفتا : لب و ول کردی و لپ می بوسی؟





یک دقیقه بوسیدن ۲۶ کالری می سوزاند. تو کالری نمیخوای !؟






رفتم به نزد طبیب ز شدت طب

۶ بوسه نوشت ز گوشه لب

۲ تا صبح

۲ تا ظهر

و ۲ تا شب!






جانان به بوسه ای مرا یاد بکن.

این بنده ی زن ندیده را شاد کن

قبل از بوسه برای محکم کاری

درخواست آمبولانس و امداد بکن.








ما را نکشان به سوی لبهای خودت

برگرد برو بخواب در جای خودت

میخوای اگر ببوسمت حرفی نیست

اما همه عواقبش پای خودت


















با گوشیت چکار کردی هر چی زنگ میزنم میگه : مشترک مورد نظر لوسه به تو نمیده بوسه.






میخوام اتوبوس بسازم ، اتوشو دارم اما بوس ندارم !

یه بوس میدی ؟ لازم دارم !







از عزیزانی که sms جدید ندارند{لب}هم پذیرفته میشود،ادرس ما www داد داد نداد به زور میگیریم






بوس…بوث…بوS..بو۳…ب و س…بوص..

تنوع ازما انتخاب ازشما!!








دلم کرده هوایت نازنینم

فدای بوسه هایت ! نازنینم

تمام صورتت پنکیک پوش است

بگو بوسم کجایت نازنینم










ای عشق کجاست دیده ی دیدن تو

در باور کیست حس فهمیدن تو

عمری طلبیدیم و نشد قسمت ما

یک لحظه مجال لب بوسیدن تو










ببخشید ، میشه یه بوس بندازی !؟

” کانون بوس ندیده ها ! “
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد