آیا عاشق شدن باعث اضافه وزن میگردد؟

چطور وقتی عاشق می شویم از گردانه ی کاهش وزن عقب نمانیم؟
همیشه پیش می آید. مجرد هستید، غذاهای سالم می خورید و مداوم ورزش میکنید. اندامی صاف و زیبا دارید. هر کجا که پا می گذارید هزران چشم به دنبالتان است، و در همین گیر و دارها آن کسی را که دنبالش بودید، پیدا میکنید. و این همان زمانی است که همه چیز فرو می ریزد. بطری بطری نوشابه است که هنگام صرف شام های عاشقانه تان زیر نور شمع می نوشید، و به جای رفتن به باشگاه ترجیح می دهید وقتتان را با او بگذرانید. کم کم شکمتان که برآمده شد، آن را گردن نفخ خواهید انداخت، اما رفته رفته سایزتان افزایش می یابد و وقتی نیم نگاهی به خودتان بیندازید دیگر آن دختر خوش هیکل و جذاب گذشته نیستید.
غیر قابل اجتناب است. همیشه رابطه های جدید بر حول و حوش غذا و رستوران میچرخد. وقتی در رستوران قرار می گذارید، وسوسه می شوید که نه فقط یک نوع غذا، بلکه چند مدل میل کنید. مسلماً یک یا دو لیوان نوشابه می نوشید و دسر را هم که مشخص است، فراموش نمی کنید. همانطور که پشت میز نشته اید و مشغول صحبت هستید و در بحر خصیصه های عالی مرد ایدآلتان فرو رفته اید، بدون توجه، به همه ی غذاها پاتک می زنید.
دست نگاه دارید! یکبار دیگر کارهایتان را بررسی کنید. به جای اینکه قرار ملاقات هایتان را در رستوران بگذارید، کمی ورزشکارانه عمل کنید. راه های زیادی هست که از طریق آن دختر و پسرها می توانند فعالیت جسمی داشته و در عین حال با خصوصیات هم بیشتر آشنا شوند. برای پیاده روی بروید، می توانید در فواصل مختلف وقتی خسته شدید غذای کوچکی با هم میل کنید و دوباره به کارتان ادمه دهید. در خیابانهای خلوت هم می توانید به اتفاق دوچرخه سواری کنید و در حین کار با هم گپ بزنید. یک ورزش جدید را با هم امتحان کنید، مثل تنیس یا والیبال. اگر دوست پسرتان هم اهلش باشد، رقص نیز بسیار خوب است. تنها کاری که باید بکنید این است که نگذارید همه ی ارتباطاتتان حول و حوش غذا و رستوران دور بزند.
البته من هم می دانم که نمی شود در همه ی قرار ملاقات ها فقط دنبال ورزش و مسابقه و تحرک بود. گهگاه صرف شام با یکدیگر نیز لذت بخش است. اما باید خیلی دقت کنید. اولاً فقط ماهی یکبار ملاقات های خود را در رستوران تعیین کنید، ثانیاً در انتخاب غذا بسیار دقت کنید. وقتی منوی غذا در دستتان است و نام انواع غذاهای خوشمزه و اشتها برانگیز از جلوی چشمانتان می گذرد، مراقب سُس ها باشید. غذاهایی را انتخاب کنید که پروتئین خالص باشند و همراه سبزیجات سِرو شوند. به این طریق می توانید حتی در رستوران هم رژیم غذاییتان را حفظ کنید. یادتان باشد که از رفتن به رستوران های فست فود جداً خودداری کنید، چون این غذاها خطر بزرگی هم برای سلامتی و هم برای تناسب اندامتان هستند.
مهم نیست که قرار ملاقات هایتان را کجا میگذارید. مهم گفتگو و مکالمه ای است که بین شما ردوبدل می شود. با دوست پسرتان برنامه های جالبی برای خود بریزید که هر دو از آن لذت ببرید. نکاتی که در این مقاله برایتان ذکر کردیم، نه تنها باعث می شود که هیکلتان همچنان زیبا و جذاب باقی بماند، بلکه باعث تداوم رابطه تان نیز خواهد شد.
__________________



قبل از اینکه اخم کنی اول مطمئن شو که هیچ راهی واسه لبخند نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد