هر مردی باید روزی ازدواج کند، چون شادی تنها چیز زندگی نیست!

لوتی ترین اس ام اس سال:

عشق تو مرا نموده قاطی / ما نوچه ایم و تو گنده لاتی!

به گزارش مرکز هواشناسی، آسمان امروز کمی تا قسمتی ابری همراه با بارش ملایم هواپیما خواهد بود!

من دیگه از این زندگی خسته شدم...

ولم کنید می خوام برم سوار هواپیما بشم!

حیف نون زنگ می زنه به مخابرات می گه: آقا ببخشید سیم تلفن ما خیلی بلنده، اگه می شه لطف کنید از اون طرف یه کم بکشیدش!

معلم: بگو ببینم، اگه توی خیابون یه نفر یه حیوانی رو گرفته و داره می زنه، و من برم جلو و از این کارش ممانعت کنم، به این کار چی می گن؟


شاگرد: آقا اجازه، حس برادری!

حیف نون می میره، قحطی جوک میاد!

حیف نون هنوز در گیره که چرا خواهرش دو تا برادر داره، خودش یکی!

یه روز یه پسره به دختره می گه با من ازدواج می کنی؟

دختره می گه نه!

و پسر یک عمر با خوبی و خوشی زندگی می کنه!

حیف نون خوابیده بوده، میان بیدارش کنن می بینن پین کد (Pin Code) می خواد!

به حیف نون یه انگشت نشون می دن می گن این چندتاست؟ می گه یکی.

بعد ده تا انگشت بهش نشون می دن می گن این چندتاست؟ می گه: وای! چقدر یک!

ترکه خرش می میره، مردم می گن بریم برای شوخی بهش تسلیت بگیم.

وقتی می رن ترکه می گه: اصلا فکر نمی کردم خر من این همه فامیل داشته باشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد