اس ام اس ولنتاین ۸۹ | پیامک تبریک ولنتاین ۲۰۱۱

اس ام اس ولنتاین ۸۹ | پیامک تبریک ولنتاین ۲۰۱۱

بهترین اس ام اس ها در سه علی سه

http://s1.picofile.com/file/6337194164/valentain.jpg

وقتی قرار شد من بیقرار تو باشم، ناگهان تو تنها قرار زندگی ام شدی!..

ولنتاینت مبارک

.
.
.

منحنی قلب من مشتق گیسوی توست خط مماس دلم تابع ابروی توست…

ولنتاینت مبارک

.
.
.

من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست

ولنتاین مبارک

.
.
.

تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست ، تنها به نگاه او میسپارمت

ولنتاین مبارک

.
.
.

گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک

.
.
.

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز ولنتاین برات مبارک و با برکت باشه .

.
.
.

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟ یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه . . .

بقیه اس ام اس های ولنتاین در ادامه مطلب

.
.
.

قشنگ ترین شعرم را برای شب شعر چشمان تو گفتم ،پس تو نیز قشنگ ترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار
ولنتاین مبارک

.
.
.

بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله پژمرده و زندانی ام

بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام . . .

ولنتاین مبارک

.
.
.

تو را در قلب شعرم میگذارم / به نام عشق آن را مینگارم

تمام حرف من در شعر این بود / تو را تا بی نهایت دوست دارم . . .

ولنتاین مبارک

.
.
.

هر دو چشمان تو دنیای من است ، گر نمیبینم تو را ، یادت نگهدار من است . . .

Happy Valentine day

.
.
.

من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم که بدانم فردایش تو را میبینم .

ولنتاین مبارک

.
.
.

نمیگم دوستت دارم ، نمیگم عاشقتم ، میگم دیوونتم  که اگه یه روز ناراحتت کردم بگب بیخیال دیوونست . . .

(روز ولنتاینت مبارک عزیزم)

.
.
.

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی برمودای من !!!

(ولنتاین مبارک)

.
.
.

آدما نمیتونن تغییر نکنن ، رابطه ها نمیتونن عوض نشن ، دنیا نمیتونه ثابت بمونه ، ولی یه دوست میتونه تا ابد یه دوست باشه . . .

.
.
.

همیشه ابرها گریه میکنن ولی همه عاشق ستاره ها میشن . دل ابرها پره . یادت باشه چشمک ستاره ها ، ابرها رو از یادت نبره

.
.
.

وقتی دلت تنگ شد ، وقتی چشات تر شد ، وقتی دیگه نبود کسی ، امید یا یه هم نفسی ، بدون که اینجا یکی هست ، که تو براش هم کسی . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد