گاف دیگر آینده نیوز

گاف دیگر آینده نیوز

 

بسم الله الرحمن الرحیم

     پس از پاسخکاراگاه گجت بنده به سایت آینده نیوز  در وبلاگ شخصی خودم و رجوع عزیزان پژوهشگر به این سایت و شرکت در بخش نظرات ُ هرچند از هر ده نظر فقط یکی را تایید می کردند لیکن در بخش نظر خواهی کاملا مشهود بود که چه افتضاحی به بار آورده اند

    جالب است سایت مذکور برای ایجاد فضای گفتگو پاسخ بنده را می گذارد لیکن آن را با فونتی ریز قرار می دهد و نکته جالب انتهای متن را خذف می کند تا مردم در همان جا نظر بنده را بخوانند و به مقاله اصلی رجوع نکنند

  در انتهای مقاله هم پاسخ خودش را گذاشته که مملو از گاف های جدید است به عنوان نمونه وی پس از کلی استمداد از حضرت کاراگاه گجت (برای محاسبه ابجد عربی: کاراجاه ججت)  آورده رائفی صاحب سایت رییس جمهور مجازی است در حالی که این سایت با آدرس anti666.ir یکی دیگر از فعالان مهدوی است و جالب اینکه نتیجه گرفته بنده از طرفداران مستند ظهور بسیار نزدیک است هستم و از مراجع قضایی خواسته تا با بنده برخورد شود!!!

براستی مراجع قضایی باید با سایت رییس جمهور مجازی برخورد کند یا باکسانی که برای شبکه های ماهواره ای انگلیسی (من وتو ) خوراک تهییه می کنند.

     نویسنده ذره ای تحقیق به عمل نیاورده تا ببیند بنده از منتقدین آن مستند بودم لابد طبق معمول در اینترنت سرچ فرموده اند.و عجیب اینکه وی باز هم علم ابجد را در میان غربی ها زیر سوال برده است و با عذر بد تر از گناه آن را مورس اعلام کرده و گویا متوجه نیست که ما حتی نام این علم را هم به ایشان گفتیم تا یاد بگیرند (جاماتریا) و در استدلالی کاملا پزشکی!!! افاضه فرموده چرا اروپایی ها عقیم نمیشوند. جالب است بدانید امروز در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) در جمع پزشکان و کادر بیمارستان برنامه داشتم و آنجا هم این مسئله مطرح شد علاوه بر موافقت تمامی (تاکید میکنم تمامی)پزشکان با این موضوع یکی از پزشکان حاضر  افزود دلیل آمار پایین عقیم شدن در کشورهای عربی دقیقا همین مطلب است.(پوشش آزاد لباسهای مردانه)

     ما گفتیم جریان این کفش ها در غرب هم به همین شکل آغاز شد و به اینجا کشید پس عزیزان مراقب باشید تا به کشور ما هم نیاید در حالی که این طور هم شد و متاسفانه امروز کفشهایی معروف به پاشنه بزی به سهولت در بازار قابل دسترسی است گویا این سایت خبری از همه جا بی خبر است.

     عزیزان آنها رسالت و دستوری را که به آنها داده شده اجرا کرده اند و شبکه من وتو هم ادامه داده است و حالا که گاف داده اند باید ماست مالی کنند شایان ذکر است  پاسخ آنها از دیشب تا کنون سه بار تغییر کرده و احتمالا ادامه دارد و باید یکی یکی گند کاری های خود را جبران نمایند.

     جالب اینجاست نویسنده متن بنده را مرتب با عنوان جوان یاد کرده و گفته افرادی به اندازه سن بنده سابقه پژوهش دارند. خوب خدا پدرشان را بیامرزد ، همان ها ما را پرورش داده اند ؛ خوب که چی ؟

      اما اگر منظورشان از جوان همان است که می دانند به یاد شعر زیر افتادم:

     جوان باهنر خواهی برو بر عمر او مشمَر

     که چند ساله جوان بهتر ز پنجاه ساله گاو نر

     من از علم و هنر پرسم ، تو از پیری سخن گویی؟

     اگر پیری بود علت شدی ابلیس پیغمبر

     برادران و خواهرانم به یمن قدم شما پژوهشگران آمار بازدید این سایت بالا رفته است و در بخش نظرات پس از فشار بازدید کنندگان ، و حداقل در بخش رد یا قبول یک نظر این سایت از آن با عنوان حمله یاد کرده است!!! البته نا گفته نماند اینکه خیلی از عزیزان که قبلا به این سایت رجوع می کرده اند و از مشتری های آن سایت بوده اند در تماس با حقیر گفتند که برایشان آشکار شده که این سایت رسالت رسانه ای نداشته و ابزار... است و دیگر به این سایت رجوع نخواهند کرد.(چه فکر می کردند چه شد؟)

     منتظر حملات جدید تر از نوع دیگر هستم ؛ اینها همه تکه های یک پازل هستند(شایعه ترور/ارسال سی دی محرمانه علیه بنده/ انگ طرفداری از سروش/من تو و آینده نیوز/دعوت از فعالان مهدوی برای نوشتن مقاله علیه بنده و...) خودمانیم ، دشمن به چه بیش فعالی افتاده است!!!

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که صد البته نزدیک است.(انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد