رها خواهم شد...

صهیون ستیزی

رها خواهم شد...

بسم الله الرحمن الرحیم

     مشغله بسیار زیاد حقیر موجب می شود تا همیشه شرمسار الطاف دوستان باشم، و نتوانم آنطور که باید پاسخ گوی شما عزیزان باشم.

     ان شاءالله با راه اندازی سایت ، به تمام این نقیصه ها پایان خواهیم داد. و همانطور که عرض نمودم فعلا تمام فرمایشات خود را به ایمیل masafnews@gmail.com ارسال فرمایید.

     برادران و خواهران عزیزم فرصت طلایی ماه رمضان را از دست ندهیم .

     ماهی که در آن بنا بر تاکید روایات ، دست شیاطین بسته است و انسان فرصت این را دارد تا نگاهی هرچند مجمل بر گذشته خویش انداخته و با پناه بردن به درگاه حق تعالی در شب های قدر ، آینده ای نیکو برای خویش ترسیم نماید.

     همه ما در گیر عادات غلط و گناهانی هستیم که از سر تکرار برایمان عادی شده است ، چه فرصتی از ین بهتر که یک ماه دست از گناهی برداشته و هرچه بیشتر خود را به کاروان حضرت ولی عصر نزدیک تر و خود را همراهتر نماییم.

     سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی چه زیبا فرمود:

     "شیطان حکومت خویش را بر ضعف ها ، ترس ها و عادات ما بنا کرده است و اگر تو نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفه اللهی  جبران کنی دیگر شیاطین را بر تو تسلطی نیست."

     بیاید با هم عهد کنیم از آغاز این ماه ، هر سی روز یکی از زنجیرهای گناه را از پایمان بگشاییم. و هر ماه سبک بار تر و سبک بال تر از گذشته پرواز را امتحان کنیم.

     سبک شمردن نماز/حسادت/غرور/تهمت/غیبت/خودخواهی/خیانت/دروغ/امر به منکر/ نهی از معروف و ... همه و همه پرده هایی است که بر دل افکنده ایم و در حجاب این سد و نبود اکسیژن ، در بوی متعفن گناهانمان دست و پا می زنیم.

     بی شک ماه رمضان بهترین نقطه آغاز است. شروعی برای انس با خدا و نماز و خواندن دعای عهد و تجدید میثاق با ولی خدا ،

     هم اکنون نیازمند دعای سبزتان هستیم...

     وعده ما هر نفسی که در این ماه مبارک آوای سبحان الله می دهد و دعایی که برای همه انسان ها می کنیم تا بفهمند که بی ولی خدا یتیمند و ای کاش از سر گرسنگی و تشنگی همچون  قوم موسی که متوجه از دست رفتن نعمت بزرگ الهی گشت بخواهیم از خدا تا ما را از این فقر و گرسنگی ایمان ، به برکت حضور و ظهور ولی بر حقش برهاند.

به امید ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) که صد البته نزدیک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد