اس ام اس فلسفی

فقط اس ام اس فلسفی 

 

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم ، چرا که سالها به اجبار خواهیم خفت . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

هیچ گاه از دوست داشتن انصراف نده ، حتی اگه بهت دروغ گفت

بازم بهش فرصت جبران را بده . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

همیشه یادمان باشد که زندگی پیمودن راهی برای رسیدن به خداست

و قدم هایمان باید طوری باشد که حتی دانه کشی زیر پایمان له نشود . . . 

از ادامه مطلب دیدن فرماید

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم ، چرا که سالها به اجبار خواهیم خفت . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

هیچ گاه از دوست داشتن انصراف نده ، حتی اگه بهت دروغ گفت

بازم بهش فرصت جبران را بده . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

همیشه یادمان باشد که زندگی پیمودن راهی برای رسیدن به خداست

و قدم هایمان باید طوری باشد که حتی دانه کشی زیر پایمان له نشود . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

برای روز های بارانی سایه بانی باید ساخت / برای روزهای پیری اندوخته ای باید داشت . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی

که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین میبرد . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__اس ام اس فلسفی-_-_-_-_-_-_-_-_-

برای آنان که مفهوم پرواز را نمیفهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری گوچکتر میشوی . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

گویند آن سوی ناکامی ها همیشه خدائی هست که داشتنش

جبران همه ناکامی هاست . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

برای بلند شدن باید خم شد ، گاهی مشکلات تو را خم میکنند

و بدان آغاز ایستادن است . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

برنده میگوید مشکل است اما ممکن

بازنده میگوید ممکن است اما مشکل . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست

دوست داشتن امری لحظه ایست

ولی داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است . . . 

انتخاب با توست ، میتوانی بگوئی : صبح به خیر خدا جان

یا بگوئی : خدا به خیر کنه ، صبح شده . .

( وین دایر )

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگر در کاری موفق شوی ، دوستان دروغین و دشمنان واقعی

بدست خواهی آورد . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

قلب شکستن هنر انسان هاست ، گر شکستی قلبی

فردا میشکند دگری قلب تو را . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

عالم محضر خداست ، پس در محضر او گناه نکنیم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زندگی کتابی است پر ماجرا ، هیچگاه آن را به خاطر یک ورقش دور نینداز . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-

مثل ساحل آرام باش ، تا مثل دریا بی قرارت بتشند . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

جائی در پشت ذهنت به خاطر بسپار ، که اثر انگشت خداوند بر همه چیز هست . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

یک دوست وفادار تجسم حقیقی از جنس آسمانی هاست

که اگر پیدا کردی قدرش را بدان . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

همیشه خواستنی ها داشتنی نیست ، همیشه داشتنی ها خواستنی نیست . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-__-_-_-_-_-_-_-_-_-

بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا . . . 

تو را در قلب شعرم می گذارم

به نام عشق، آن را می نگارم

تمام حرف من در شعر این بود

تو را تا بی نهایت دوست دارم

اس ام اس فلسفی

مثل مهتاب که از خاطر شب می گذرد

هر شب آهسته ز آفاق دلم می گذرى

اس ام اس فلسفی

تو شعر نگفته مرا می دانی

وز برگ سفید دفترم می خوانی

آخر به چه مانی که بگویم آنی؟

تو همچو خودی، تو خویش را می مانی

اس ام اس فلسفی

از فراق تو مرا هر نفسی صد آه است

دارمت دوست به قدری که خدا آگاه است

اس ام اس فلسفی

ای معنی انتظار، یک لحظه بایست

دیوانه شدم به خاطرت، کافی نیست؟

برگرد و نگاهم کن و یک جمله بگو

تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟

اس ام اس فلسفی

گفته بودی که چرا محو تماشای منی

آنچنان مات که یک دم مژه بر هم نزنی

مژه برهم نزنم تا که زدستم نرود

ناز چشم تو به قدر مژه برهم زدنی

اس ام اس فلسفی

من هنوز از می چشمان سیاهت مستم

گفتم بنویسم که به یادت هستم

اس ام اس فلسفی

وفایت با نگاهت هر دو نیکوست

پیامک می زنم چون دارمت دوست

اس ام اس فلسفی

خداوندا! مرا بی یار مگذار

شبم بی مه کن اما تار مگذار

بگیر از من فروغ دیده ام را

ولی در حسرت دیدار مگذار

اس ام اس فلسفی

گرفته بوی تو خلوت خزانی من

کجایی ای گل شب بوی بی نشانی من؟

اس ام اس فلسفی

بیا اى همنشین سرد پاییز

به آواهاى شب هایم درآمیز

بیا اى رنگ مهتاب بلورین

تو شعرى تازه درمن برانگیز

فرستنده: محمدرضا از تهران

اس ام اس فلسفی

روى آن شیشه تبدار تو را “ها” کردم

اسم زیباى تو را با نفسم جا کردم

شیشه بدجور دلش ابرى و بارانى شد

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تو را

عکس زیباى تورا سیر تماشا کردم

اس ام اس فلسفی

پیراهن خیس ابر، تن پوش من است

صد باغ تبر خورده در آغوش من است

این زندگی کبود، این تلخ بنفش

زخمی است که سالهاست بر دوش من است

اس ام اس فلسفی

جان اسیر دل، دل اسیر دوست، دوست چه می داند، دل اسیر اوست

اس ام اس فلسفی

ز تمام بودنی ها، تو یکی از آن من باش

که به غیر با تو بودن، دلم آرزو ندارد

اس ام اس فلسفی

صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را

ولی من باز پنهانی، تو را هم آرزو کردم

اس ام اس فلسفی

به جنگل سوخته خاطراتم سوگند

درخت یادت را باغبان خواهم بود تا ابد.

اس ام اس فلسفی

کاش می دانستم چیست…

آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است

جملات طلایی

 

هیچ میدانی فرصتی که از آن بهره نمیگیری ، آرزوی دیگران است . . . ؟

.

.

.

همیشه رفیق پا برهنه ها باش ، چون هیچ ریگی به کفششان نیست . . .

.

.

.

همیشه آغاز راه دشوار است ، عقاب در آغاز پر کشیدن ، پر میریزد

ولی در اوج حتی از بال زدن هم بی نیاز است . . .

.

.

.

چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی و دست دعا

به درگاه خداوند برداری  . . .

.

.

.

با تمام فقر ، هرگز محبت را گدایی مکن

و با نمام ثروت هرگز عشق را خریداری نکن . . .

.

.

.

با طلوع هر صبح فکر کن تازه به دنیا آمدی و مهربان باش و دوست بدار ، شاید فردایی نباشد . . .

.

.

.

پرواز اعتماد را با یکدیگر تجربه کنیم تا نشکنیم بال های دوستیمان را . . .

.

.

.

ای بشر ، از چه گمان کردی که دنیا مال توست / ور نپنداری که هر ساعت عجل دنبال توست

.

.

.

هرگز فراموش نکن که شانس تو همان تفکر توست . . .

.

.

.

 هر کس ساز خودش را می زند، اما مهم شما هستید که به هر سازی نر قصید . . .

.

.

.

عفو و بخشیدن دیگران آسان است . طلب عفو کردن مشکل است . . .

.

.

.

قلاب ها علامت کدامین سوالند که ماهیان اینگونه جوابشان میشوند . . . ؟

.

.

.

فاصله بین داشتن و نداشتن صرف فعل خواستن است . . .

.

.

.

 مردی که کوه را از میان برداشت کسی بود که شروع به برداشتن سنگ ریزه ها کرد . . .

.

.

.

بعضی ها خوب حرف می زنند و بعضی ها حرف خوب می زنند . . .

.

.

.

چه مردمان پستی هستند کسانی که به خاطر جلب توجه دیگران

خود را هم عقیده و هم فکر آنها نشان میدهند  . . .

.

.

.

بزرگترین درس زندگی این است که گاهی ابلهان درست می گویند . . .

.

.

.

اگر سخن چون نقره است، خاموشی چون زر پربهاست . . .

 

میگن تنها چیزی که عادلانه تقسیم شده عقله /

چون کسی نمیگه عقل من کمه !

***********

در طوفان زندگی با خدا بودن از  / ناخدا بودن بهتر است .

***********

فاصله شیعیان از ما به اندازه گناهانشان است

(امام زمان)

***********

وصول به خدا جز بابهره گیری از شب / امکان پذیر نمی باشد

(امام حست عسگری)

************

سرنوشت ننوشت گر نوشت بد نوشت

اما باور کن سرنوشت را نمیشه از ًسرً نوشت

***********

اگر کتاب زندگی چاپ دوم داشت نمی ذاشتم  / این همه غلط املایی داشته با شه

************

اگر حلقه عشق از طلاست / حلقه دوست از وفاست

بی وفا یادی از ما بکن

**************

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی

اما حال که به آن دعوت شده ای تا می توانی زیبا برفص

( چارلی چاپلین)

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:47

سلام
خیلی باحالی دمت گرم .
ممنون که اون عکسها رو برداشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد