sms توپ

(چه بسیارند کسانی که به هنگام غروب ، از غصه ناپدید شدن آفتاب چنان می گریند که ریزش اشک ها مانع از دیدن ستارگان می شود


 


2(حقیقت انسان به آنچه اظهار می کند نیست ،بلکه حقیقت او نهفته درآن چیزی است که از اظهار آن عاجز است ،بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش بلکه به نا گفته هایش گوش بسپار


 


زیاد از حد خودت را تحت فشار نگذار زیرا بهترین چیز ها زمانی اتفاق می افتد که انتظارش را نداری3(


 


4(اینکه تمام عشقت رو به کسی بدی، تضمینی بر این نیست که
اون هم همین کارو بکنه پس انتظار عشق متقابل نداشته
باش، فقط منتظر باش تا اینکه عشق آروم تو قلبش رشد کنه
و اگه اینطور نشد، خوشحال باش که توی دل تو رشد کرده


 


5(منتظر باش اما معطل نشو تحمل کن اما توقف نکن قاطع باش اما لجباز نباش صریح باش اما گستاخ نباش بگو آره اما نگو حتما بگو نه ولی نگو ابدا این یعنی همه چی باش و هیچی نباش


 


6(توی آسمون دنیا هر کسی ستاره داره
چرا وقتی نوبت ماست آسمون جایی نداره


 


7(ازسنگهایی که درسرراهتان هست برای ساختن پلکان استفاده کنید


 


8(نه!نرو!صبر کن
قرارمان این نبود
باید سکه بیندازیم
اگر شیر آمد:تردید نکن که دوستت دارم
اگر خط آمد:مطمئن باش دوستدارت هستم
.....صبر کن سکه بیندازیم
اگر دوستت نداشتم.....آن وقت برو


 


9(عیب کار اینجاست که من "" آنچه هستم "" را با "" آنچه باید باشم "" اشتباه می کنم ،
خیال میکنم آنچه باید باشم هستم،در حالیکه آنچه هستم نباید باشم


 


10(سرنوشت کوهها تنها گواه بودن است آنها مانند رودخانه ها نیستند که حرکت میکنند و منظره را عوض میکنند.


 


11(در دنیای واقعی عشق می بایست ممکن باشد کسی که دوست میدارد نیاز دارد که گم شدن وباز یافتن را بلد باشد.(پائلو)


 


12(از راهی نروید که روندگان آن بسیارند راهی را طی کنید که روندگان آن اندکند


 


13(اگر زندگی یک پرتقال در دستتان نهاد، آن را پوست بکنید و به دنبال دوستی باشید تا با او قسمت کنید.


 


14(آغاز کسی باش که پایان تو باشد!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد