smsباحال پست چهارم4 و جوک‌های جدید*



دل تو از سنگ هم که باشه برای من مشکلی نیست... چون من هنوزم بت پرستم

هرکی ارمنی بلده بخونه( هیراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا) هرکی هم ارمنی بلد نیست از آخر

سعی کن به خاطر کسی که دوسش داری غرورت و از دست بدی ولی مواظب باش به خاطر غرورت کسی رو که دوسش داری از دست ندی

ترکه داشته با اخم پولکی میخورده بهش میگن چته؟ میگه :والا ما هرچی بگیم شماها میگین ترکا خرند ولی به خدا این چیپسا شیرینند

اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی! اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست! اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد :-؟؟

کاشانه نه آن است که جمشید بنا کرد ویرانه نه آن است که چنگیز فرو ریخت ویرنه دل ماست که با گوشه چشمی صد باره بنا کردو به یکباره فرو ریخت

عجب صبری خدا دارد... اگر من جای او بودم ، برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان ، هزاران لیلی نازآفرین را کو به کو آواره و دیوانه می کردم .....

الاهی در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت... در تنهاترین تنهایی اش تنهایش نذار

ترکه تا رعد و برق زد شروع به لبخند زدن کرد گفتند چرا لبخند زدی گفت مگه نمی بینی از ما دارند عکس می گیرند

یه آدم بدشانس میمیره روحش میره بالا گیرمیکنه به پنکه سفقی

به لره میگن اگه اسم 5تا تون ماهی روبگی نمی کشیمت میگه:تون جنوب-تون شیلتون-تون خدا-تون اباالفضل-تون 5تن

به یه ترکه میگن بن بستو تریف کن میگه میری.....میری.....میری... .... دیگه نمیری

70% دوستت دارم 80% عاشقتم 90% تو قلبمی 100% سرکاری بود.

یه یاکریم با ئه مرغ عشق ازدواج کنه میدونی بچشون چی میشه/// کریم عشقئ

جاده ی خوشبختی در دست تعمیره ! دور بزن برگرد این اسمش تقدیره

ترکه جلوی دوست دخترش میخوره زمین . میگه:حرکتو داشتی؟

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

یارو 6 ماه دنیا میاد میگن : چه جوری 6 ماه به دنیااومدی ؟ میگه 3 ماه سابقه بسیج داشتم

حالا به رابطه ی دو تا چشم دقت کردی ؟؟ با هم باز میشن - با هم بسته میشن - با هم میخندن - با هم گریه میکنن - با هم میچرخن . جالب اینجاس که هیچکدوم هم اون یکی رو نمیبینه. دوستی یعنی این !!!! حالا دقت کردی این دو تا چشم فقط زمانی که یه دختر جلوشون ظاهر میشه یکیشون بسته میشه و اون یکی باز میمونه (چشمک) نتیجه گیری اخلاقی: دختر حتی بهترین و محکم ترین روابط دوستی رو هم به هم میزنه



میدونم میتونی قلبمو آتیش بزنی اما نزن...میدونم میتونی بری و منو تنهام بزاری اما نزار...میدونم میتونی بریو باکس دیگه‌ای دوست شی اما نشو...میدونم میتونی جواب منو ندی اما بده...میدونم میتونی نابودم کنی اما نکن...میدونم میتونی واسم افف نزاری ولی بزار

کاشانه نه آن است که جمشید بنا کرد ویرانه نه آن است که چنگیز فرو ریخت ویرنه دل ماست که با گوشه چشمی صد باره بنا کردو به یکباره فرو ریخت

اهنگ مورد علاقه در قزوین :عزیزم بگو بر میگردی

لره لخت میره سربازی بهش میگن چرا لخت اومدی میگه مگه قرار نیست به دشمن تجاوز کنیم

ترکه میپرسن : " ربنا آتنا فی الدنیا حسن و فی الاخره حسن و قنا عذاب النار " ینی چی ؟!میگه ینی " این دنیا خوبه حسن ولی آخرت خیلی خطرناکه حسن

مشخصات چه کشوری است: 20میلیون فقیر، 7 میلیون بیکار، 4 میلیون معتاد، 300 هزار زن تن فروش ؛ 14 میلیون بیمار روانى ، 600 هزار کودک کارگر ،یک و نیم میلیون محروم از تحصیل،8 میلیون بیسواد، 180 هزار نابغه فرارى با 30 تریلیون و400 میلیارد تومان خسارت ناشى از فرارمغز ها، 450 هزار تصادف در سال، 40 هزار بیمار ایدزی، سن بزهکاری زیر 10 سال، کف سنی فحشا 14 سال، و کف سنی اعتیاد 13 سال و... اینجا ایران توست عزیزم


خبر رسید یکی از فرشته های اسمون کم شده لوت میدم

مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سالها میخوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره، پس اگه کسی رو دوست داری، برای داشتنش صبر کن

به خورشید گفتم دوست دارم هوا ابری شد...... به گل گفتم قشنگی پژمرده شد......... به کوه گفتم با صلابتی کوه خرد شد......... به دریا گفتم زلالی خشک شد........... به تو میگم حالت خوبه؟ مواظب خودت باش

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

از گوسفنده می پرسن سیستم دستشویی رفتن شما چیست ؟میگه سبک گروه آریان .........دونه دونه دونه دونه دونه
به پشه میگن چرا زمستونا پیدات نیست میگه نیست تابستون خیلی رفتارتون خوبه... زمستونم بیام

ba ham boodim yeroo0ozi vali nafahmidaAm to0oro0o midadamet bazi man mikhandidam ama VGHTI rafti taaZE famidaAm bito0 nemito0onam basham man mitarsidDam TO0O KHIYALAM MIBINAM KENARETT NESHASTAM DARAM MIGAM AZIZAM aSHEGHET HASTAM VALI TO0O behem migi ghamgino khastam CHO0n to khiyalet faghat man bato hastam' azizammmmM halake rafti famidam duset dashtam manN kash dame raftanet r0o soratet bo0ose mikashtam tabe dastat ro0 tanam monde yadegari to0o beman ghol dade bo0dy tanham nemizari.................toye khab hamishe bamani vaghti bidar misham ye adam ahani axat ro0 divar otagh harf mizanan cheshmat be man migof biya nazdikam;;;BAZAM hess kadam hano0z kenarami az mitarsiidam ke pishe kho0da bery vali raftio baramnamo0onde chare joz inke bemo0onam

یه ایدزیه یه سرنگ از خونش پر می کنه و میره مترو و داد می زنه آی مردم من ایدزیم و به هر کی نزدیک می شده در می رفته که یه ترکه می ره جلو داد می رنه به من بزن سرنگ رو. به من بزن و خلاصه ایدزیه می زنه و ترکه با خنده داد می زنه ها ها ها. کاندوم داشتم

پیرزنه سوار تاکسی می شه و به راننده می گه پسرم خیر ببینی منو ببر نماز جمعه و راننده می گه که مادر امروز که سه شنبه هست و پیر زنه می گه ای وای باز دیشب حاجی گولم زد



اگر آسمون بیفته. اگر زمین بلرزه. اگر خورشید سیاه شه. اگر ماه به دو نیم شه. اگر دریا صحرا شه. . . . . . . . بدبخت داره قیامت میشه. نشستی آف می خونی!!؟

از یارو میپرسن : " ربنا آتنا فی الدنیا حسن و فی الاخره حسن و قنا عذاب النار " ینی چی ؟! میگه ینی " این دنیا خوبه حسن ولی آخرت خیلی خطرناکه حسن

من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن، کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش را کنار بزن! مرا می یابی



tablighe torki: khamir dandoone poone,cheshmo nemisoozoone!


هیچ گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن

زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت.حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی..جدایی سخت است نه به سختی تنهایی
هرجای دنیا که باشی و هر کاری که داری میکنی اینو بدون که یک قلب هست که همیشه واسه تو میتپه اونم قلب خودته…

یه روز غضنفر تو دستشویی بوده بعد یه نفر میاد در می زنه میگه بدو آب داره قطع میشه غضنفر اول خودشو می شوره بعد جیش میکنه

معرفت در گرانیست شعورم نداری پرطاووس قشنگ است پر مرغ هم نداری

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بزن تو سرش جوان باید به خودش تکیه کنه

وقتی دیدمت دست پام وگم کردم بدون هیچ هرکتی به هم خیره شدیم تااین که امدی طرفم منم با تمام وجودم اسمت رو صدا زدم(سوسک)

دوش دیدم که ملائک در میخانه زدند کچلی را بگرفتند و سرش شانه زدند

به ترکه میگن نظرت در مورد گل چیه؟ میگه : خیلی خوبه... خوش بو... قشنگه... همانظور که خدا در قرآن می فرماید : گل هوالله احد

از یکی میپرسن گشنگی سخت تره یا عاشقی ؟ میگه از قدیم گفتن گشنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره ولی شما تا حالا تو خیابون دستشوئیت نگرفته که جفتش یادت بره؟؟؟؟
اگه یک روز باهم رفتیم بیرون. من سردم شد یه لب…….. یه لب………… یه لب………….. یه لبو واسم میخری؟

امیدوارم عمرت مثل دستمال توالت سفید دراز و مفید باشه

دو تا اصفهانی دراز کشیده بودند یکیشون داشته خمیازه می کشیده اون یکی میگه داداش تا دهنت بازه لطفا این اصغر ما رو هم صدا بزن

مورد علاقه بودن، قدرت می آورد وعلاقه مند شدن،جسارت '

چون کسی به تو بدی کرد تو می توانی،بدی اش را فراموش کنی، اما اگرتوهم به اوبدی کنی همیشه بدی ات،درخاطرت می ماند

عروس خانم دوشیزه ************* آیا وکیلم شما را به مهر : گوگل عدد سکه بهار آزادی / یک وب کم / سند یک سایت اینترنت اختصاصی دات کام / یک مودم DSL / اینترنت پرسرعت به اندازه طول عمر نوح! / LCD و شمعدان / یک هدست بی سیم / چهارده روم اختصاصی به نیت چهارده ... / پنج گیگا بایت میل اینباکس اختصاصی به نیت پنج ... به عقد دائم آقای در بیاورم ؟ جمعیت : عروس رفته آف هاش رو چک کنه!!! حاج آقا : برای بار دوم آیا وکیلم ؟ جمعیت : عروس رفته ویروس کش آپدیت کنه

زندگی سخت نیست ما سختش میکنیم ، دلها تنگ نیست ما تنگش میکنیم، عشق قشنگ نیست ما قشنگش میکنیم، دل هیچ کس سنگ نیست ما سنگش میکنیم

از زبان یک پدر: سالیان درازی بود فکر می کردم که راز آفرینش دختر چیست .. و تازه 1 ماهی میشه فهمیدم که دختر آفریده شده تا . . . . . . . . . . . مربا بده باباش

یکی محبت می کنه ؟ یکی ناز می کنه ! اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست



در پی کاهش جمعیت پسران نسبت به دختران: درخیابان: دختر:جـــــــــووون: جیگرتــــــــــــــــو! پسر: ایییییییییییش! گمشو! دختر: شماره بدم زنگ می‌زنی؟! پسر: واه واه ! مگه خودت برادر و پدر نداری! واسه چی مزاحم پسر مردم می‌شی

اگه خوابی بیدار شواگه بیداری بشین اگه نشستی پاشو راه برو اگه راه میری بدو اگه میدوی یه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من یه آف اومده

ما رند و خراباتی و مستیم پوشیده چه گوییم ؟ همینیم که هستیم زان باده که از روز ازل قسمت ما شد پیداست که تا شام ابد سرخوش و مستیم

هر رفیق راهی با من دو سه روزی همسفر بود ادعای هر رفاقت واسه من چــــه زود گــــذر بود هر کی با زمزمه ی عشق دو سه روزی عاشقم عشق اون باعث زجر همه ی دقـــــایقــــم شد

باید امشب بروم. من که از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم حرفی از جنس زمان نشنیدم. هیچ چشمی، عاشقانه به زمین خیره نبود. کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نشد. هیچ کسی زاغچه‌یی را سر یک مزرعه جدی نگرفت

با یک دل غمگین به جهان شادی نیست تا یک ده ویران بود آبادی نیست تا در همه جهان یکی زندانیست در هیچ کجای عالم ازادی نیست

خیلی سخته که بغض داشته باشی ،اما نخوای کسی بفهمه ...خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی ...خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری ... خیلی سخته که روز تولدت ،همه بهت تبریک بگن بجز اونی که فکر می کنی بحاطرش زنده ای ...خیلی سخته که غرورت رو بخاطر یک نفر بشکنی بعد بفهمی که دوست نداره ... خیلی سخته که همه چیز رو بخاطر یک نفر از دست بدی ، اما اون بگه نمی خوامت

نی نی که ازخواب پا میشه جیش داره...........زنبور که روگل میشینه نیش داره...............حاجی که از مکه میاد ریش داره........شطرنج که بازی میکنی کیش داره ….........این ریسیور رو پشت بوم دیش داره.....چوپون که تو بیابونه میش داره........این تلفن که می چتی اخره ماه فیش داره………………پس یه کم فکره بابات باش کمتر بچت

از گابریل گارسیا مارکز می پرسند اگه بخوای یه کتاب صد صفحه ای در مورد امید بنویسی، چی می نویسی؟ می گه 99 صفحه رو خالی می ذارم. صفحه ی آخر سطر آخر می نویسم امید آخرین چیزی است که می میرد

رشتیه میره خونه میبینه یه یارو سبیل کلفته رو زنشه، میگه: ببخشید ‌آقا، شما؟‌ یارو میگه: اکبر آقا سبیل کلفت، کاری داشتی؟! رشتیه میگه: نه قربون، من غلط بکنم! روز بعد میاد میبینه این بار یک بچه سوسوله رو زنشه. میگه: جناب شما؟ میگه: من کامیم، کاری داشتین؟ رشتیه میگه: والله من نه، ولی اگه اکبر آقا بشنوند ناراحت میشند!!!

رشتیه به دوستش میگه: زن گرفتم.دوستش میگه: چه جوریه؟ میگه: ناز، توپل، چشم آبی، سفید، موهاش بولند، اصلا بیخیال خودت می آیی می بینی

از زن رشتیه میپرسن:شما موقع عشق بازی با شوهرتون صحبت می کنین؟میگه: اگه زنگ بزنه ، خب آره


رشتیه 4 روز بعد از عروسی به دوستش میگه : او عجب زنی گرفتم . روز اول رفتم خانه دیدم دیدم با یه مرد خوابیده گفتم کیه ؟ گفت شوهرمه فهمیدم صداقت داره. فرداش دیدم مردها دو تا شدن گفتم اینا کین؟ سرشو انداخت پایین فهمیدم نجابت داره . فرداش رفتم دیدم مردها در خونه صف بستن رفتم جلو گفت برو ته صف . فهمیدم عدالت داره. فرداش رفتم خانه مادرش دیدم اونجام صفه فهمیدم اصالت داره

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد !

می دونی اگه توی یک جیبت 80هزار تومان و توی جیب دیگرت یه چک پول باشه چی می شه؟ بابات داد می زنه می گه: پدرسوخته! چرا شلوار منو پوشیدی؟

:..:: .-. : .:::-.::.:- ..:..::. ..-..::-.. ::.- ..:.:.- :::-. :... .. .: .-:::... -::.. .: :-..:-.. : ..: . -: .. ...::.:.: کاش کور بودی می فهمیدی چی نوشتم

باخودم عهد بستم بار دیگرکه تورا دیدم،بگویم ازتودلگیرم. ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تومیمیرم

در صفحه شطرنج زندگی همه مهره هام مات مهربونیت شد و من همه چیز رو به تو باختم ......



ترکه میاد تهران،‌ یه دختر خوشگل میبینه،‌ بهش میگه:‌ خانم این دوست دختر که میگن شمایین؟

شهرداری قزوین تو پارکاش تابلو زده نوشته لطفا گل بچینید. -----------


و در آخر هم اگه از این مطالب خوشت اومده یه نظر بده تا بازم گذاشتن این مطالب ادامه داشته باشه... ( در پست قبلی خیلی کم لطفی کردید و حتی یه دونه نظر هم نداشتم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد