20 جوک و SMS جدید!!

منتظر باش اما معطل نشو.تحمل کن اما توقف نکن.قاطع باش اما لجباز

نباش.صریح باش اما گستاخ نباش.بگو اره اما نگو حتما.بگو نه اما

نگو ابدا.

****************************

 بهترین مترجم کسیست که سکوت را ترجمه کند

****************************

 یادته یه روز بهم گفتی : هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که

نکنه نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده ... گفتم : اگه بارون نبود چی

؟ گفتی : اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمونم گریش می گیره ... گفتم :

یه خواهش دارم . وقتی آسمون چشمام خواست بباره تنهام نزار .

گفتی : به چشم ... حالا امروز من دارم گریه می کنم اما آسمون نمی

باره ... تو هم اون دور دورا ایستادی

****************************

 اگه دیدی کسی محکم بهت لگد زد ناراحت نشو چون خیلی توپی

****************************

 میدونی بدترین معلم کیه/ زندگی چون اول امتحان میگیره بعد درس

میده

**************************** 

 دغدغه های یه پسر جوان - کار ندارم - پول ندارم - سربازی نرفتم -

ماشین و خونه ندارم - و ... دغدغه های یه دختر جوان - لاک ناخنم

پاک شده - مهری سرویس طلا خریده - دختر خاله ام ماشین داره -

مامان غذای خوب نمی پزه - عروسکم رو هنوز نخوابوندم - و ... عجب

دنیای باحالی

****************************

 من برای سالها می نویسم سالها بعد که چشمان تو عاشق می شوند

افسوس که قصه مادربزرگ درست بود همیشه یکی بود و یکی نبود.

****************************

 اگر منو تو دو برگ بودیم... هنگام خزان ... زودتر از تو میشکستم و

می افتادم... تا زمانی که تو می ا فتی... در آ غوشت گیرم

****************************

 کانن سریعترین دوربین دنیا را ساخت .. این دوربین می تواند از

خانومها در لحظه ای که دهانشان بسته است عکس بگیرد .

****************************

 امروز چندتا نفس کشیدی 10تا ... 100تا ... 1000تا ... به اندازه همه

نفس هایی که تا امروز کشیدی واسم عزیزی

****************************

 تمام گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه چون پاهات

خیلی بو میده

****************************

  نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای

انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن و وارد

کوچه پس کوچه های تنهایی شو! کلبه ی غریبی ام را پیدامی کنی.

****************************

 میدونی سردره مطب جراحی پلاستیک چی نوشته؟؟؟؟؟؟...... نوشته

لولو تهویل میگیریم هلو تحویل میدهیم.

****************************

 وفای بی وفایان کرده پیرم ، برم یار وفاداری بگیرم ، اگر

یار وفاداری نگیرم ، سر قبر وفاداران بمیرم.

****************************

 جاده عشق تا اطلاع ثانوی لیز و لغزنده می باشد از

عاشقانی که قصد سفر در این جاده را دارند خود را به

زنجیر محبت و صمیمیت مجهز کنند.

‹‹ پلیس راه عاشقان ››

****************************

 یه روز یه خره داشته به اسبه با حسرت نگاه می کرده

میگن چرا با حسرت نگاه میکنی میگه کاش تحصیلاتمو

ادامه داده بودم

****************************

  تو+عشق=زندگی زندگی+تو=ارامش من-تو=دیوونگی

عشق+دیوونگی=تو زندگی-تو=مرگ

****************************

 به هم می رسیم 3 نفر میشیم . من و تو و شادی . از

هم دور میشیم 4 نفر میشیم . تو و تنهایی ، من و

خاطره .

****************************

 فرشتگان روزی از خدا پرسیدند : بار خدایا تو که بشر را

اینقدر دوست داری غم را چرا آفریدی؟ خداوند گفت:غم

را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من که خوب می

شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی افتد

****************************

 شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید. - روی

تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور

دانش بجست در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه

بیفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد