دوسش دارم اما.....

سلام

قلبم از عشق لبریزه عشق انگیزه ایه که منو سلامت نگه داشته او دوسم داره بارها عذابش دادم کم

محلی بهش کردم  غرورشو شکوندم و مثه دشمن باهاش حرف زدم اما اون همش میگه فقط دوستت

دارم و تنهام نذار

 راستش در قلبم خیلی اونو میخوام اما اصلا نمیخوام بهش بگم  ماه آینده میشه یکسال  که اون به

سرنوشتم اومده

همه منو به خوش اخلاقی میشناسن ولی اون میگه: یه بار آرزو دارم منو خوش اخلاق ببینه.

راستش من دوسش دارم ولی نمیخوام بهش بگم

با اینکه اون میدونه من ۱۴ سال ازش بزرگترم اصلا اهمیت نمیده و فقط میگه دوستت دارم

اون یه عشقه افلاطونی با من میخواد میگه:در برابر همه چی محکم می ایستم تا فقط مال من شی

اما من میترسم

خدا نکنه کسی تو زندگی دومش که ازدواجه بدون عشق عمرش هدر بره

 تا پست سوم خداحافظ

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر23بوشهر سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:42

۰۹۳۸۶۸۹۰۸۰۰امیربوشهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد