اس ام اس

در عشق حد اقل قطره ای جنون هست

و در حنون هم همیشه دریائی از عشق . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی / من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین / من برای گفتنت باید که مولانا شوم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم / گاهی از من یاد کن ، اکنون که دیگر نیستم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

گفتی محبت کن برو ، باشد خدا حافظ ولی / رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

کاش میدانستم چشمانت چه زمان خواهد یافت ، که “نگاه ، زاده علاقه است” . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

تمام آسمان من خلاصه در دو چشم توست ، مراقبشان باش . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در عشق حد اقل قطره ای جنون هست

و در حنون هم همیشه دریائی از عشق . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی / من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین / من برای گفتنت باید که مولانا شوم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم / گاهی از من یاد کن ، اکنون که دیگر نیستم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

گفتی محبت کن برو ، باشد خدا حافظ ولی / رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

کاش میدانستم چشمانت چه زمان خواهد یافت ، که “نگاه ، زاده علاقه است” . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

تمام آسمان من خلاصه در دو چشم توست ، مراقبشان باش . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

همه لرزش دست و دلم از آن بود که عشق ز دستم برود . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



 

 

هر جا تو باشی دل من همون جاست / حتی اگه فاصلمون یه دنیاست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

اشک نشان دل شکستگی ، سکوت نشان تنهائی و لبخند نشان مهر

و اس ام اس نشان یاد توست . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

دوست داشتن تو ، مثل خود نفس کشیدن است . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

وقتی که با نمکی ، خیلی تکی !

منم دوست دارم ، با هر کلکی !!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

پایان حکایتم شنیدنی است ، من عاشق او بودم و او عاشق او . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

ما به لطف هر رفیقی دلخوشیم / هر رفیقی را نبینیم نا خوشیم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

اگر عاشقی رسواگری باشد ، خواهم که در عالم رسواترین رسوا شوم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

نه بلبل خواهد ز بوستان ها جدائی / نه گل دارد خیال بی وفائی

ولیکن چرخش چرخ ستمگر / زند بر هم رسوم آشنائی . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

دفتر بغض مرا باز کنید که دلگیرم / حدیث غم مرا بخوانید که از گریه سرازیرم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

دوست دارم دوستم تو باشی / مریض باشم پرستارم تو باشی !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

زندگی اگر هزار بار دیگر بود …

بار دیگر تو ، بار دیگر تو ، بار دیگر تو . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

بگذار بگریم چون ابر در بهاران / کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

هر کس درد جدائی چشیده باشد / داند که سخت باشد قطع امیدوارن . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

سایه ها محصول پشت کردن دیوار ها به آفتابند ، گستاخی دیوارها

را تقلید نکنیم تا آفتابی بمانیم . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ؟ / تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت

تا به کی با ضربه های درد باید رام شد / یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد

بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار / خسته از این زندگی با غصه های بی شمار . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم . . .
 

 

قلبم را بهت هدیه میدم ،مواظبش باش.........

اس ام اس عاشقانه

نه اینکه قلبمه ......

بخاطر اینکه تو درون آن هستی.

 

 


اس ام اس محرم


آبروی حسین به کهکشان می ارزد ،

 یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ،

 گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ،

 گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

 


اس ام اس ویژه ماه محرم

 

اس ام اس محرم

پرسیدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟

 آهی کشیدوگفت:که ماه محرم است.

گفتم: که چیست محرم؟

باناله گفت:ماه عزای اشرف اولادآدم است

 


اس ام اس عاشقانه

 

بیا یک شب برای قلبهامان

ز نور عاطفه قابی بسازیم

بیا به رنگ اقیانوس ابی

برای موج ها دیوانه باشیم

 

 


اس ام اس خنده دار

 

هر وقت کسی رو دیدی، احساس کردی می خواد بغلت کنه و فقط تو می بینیش،

 زبونت بند اومده، صدایی نمی شنوی و زمان نمی گذره...

...

...

...

مطمئن باش عزرائیله!

 

 

اس ام اس عاشقانه

 

همیشه دور بودن معنای فراموش کردن نیست ،

گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن

 

 


اس ام اس باحال

 

هـــــــه هـــــــه هـــــــه ...

ببخشید ، یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم

نتونستم جلوی خنده مو بگیرم ! 

 

سهیل خادمی


اس ام اس ماه محرم

 

امام حسین

 


اردوی محرم به دلم خیمه به پا کرد

دل را حرم و بارگه خون خدا کرد

 


اس ام اس عاشقانه

 

بیا در کوچه باغ شهر احساس

شکست لاله را جدی بگیریم

اگر نیلوفری دیدیم زخمی

برای قلب پر دردش بمیریم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسیجی میخواست عروسک بخره به صاحب مغازه میگه ببخشید آقا قیمت این خواهرمون چنده؟ 

 

  

می دونی سلول های مغزت چقدر است؟ 

...

یکی ,دو تا, سه تا. شاید هم به هزار برسه  شاید هم به میلیارد 

...

اصلا شاید سلول نداشته باشی چون نمی دونی من الان سر کارت گذاشتم 

 

 

به ترکه میگن شغلت چیه ؟ میگه یه اطلاعاتی هیچوقت خودشو لو نمیده!

 

 

ترکه چفیه رهبر رو میماله به صورتش میگه:  تبرکه؟ 

رهبر میگه: حمیییییییییییییییییییییییییییییید!!!!!!!!

 

 

زندگی انسان دو قسمت است : قسمت اول در انتظار قسمت دوم و قسمت دوم در حسرت قسمت اول

 

 

در زندگی راه های زیادی برای رسیدن به آزادی وجود دارد. فقط باید بهای آن را پرداخت، اگه از رسالت بری تا آزادی 500 تومان و از انقلاب 300 تومان ... ( صنف مسافر کش )

 

 

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد: او می گوید آری و آنچه  می خواهی به تو می دهد. او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد 

 

 

اگه با تو بودن اشتباهه اگه تو رو خواستن اشتباهه اگه عاشق تو  بودن  اشتباهه اگه برای تو مردن اشتباهه پس تو قشنگ ترین اشتباه زندگیمی 

 

 

میدونی فرق نارگیل کوچیک با نارگیل بزرگ چی؟ نمیدونی؟؟؟؟ خب عیبی نداره میرم از یه میمون دیگه میپرسم  

 

 

احمدی نژاد: من ورزشکار نیستم اما شبها با شلوار ورزشی میخوابم!! 

 

 

سال 2200 بچه از پدرش میپرسه : من چطوری به دنیا اومدم . میگه از اینترنت دانلودت کردم

 

 

ضووو صووو ثوووو قوووو فوووو غووو عووو هووو خوووو شوووو سوووو یوووو   لوووو  بوووو لوووو            توجه : این اس.ام.اس فقط برای غنچه کردن  لبهای  شما بود  و فاقد هر گونه ارزش دیگریست 

 

 

ترکه میره مشهد میگه یا امام علی.قربون اون سره بریدت برم کی میشه  ظهورکنی ما اینقدر نیام قم 

 

 

نمی خوام بگم که قدر یه دنیا دوست دارم...........چون دنیا یه روزی تموم میشه.......نمی خوام بگم که مثل گلی..........چون گل هم یه روز پژمرده میشه............نمی خوام بگم که سیاهی چشامت مثل شب پر ستاره است..........چون شب هم تموم میشه..........نمی خوام بگم مثل آب پاک و زلالی..........چون آب همیشه پاک نمی مونه............نمی خوام بگم دوست دارم ...........چون که من اصلا دوست ندارم!!!!!!!!! 

 

 

اگه یه روز رفتی و دیگه برنگشتی به توقول نمیدم که منتظرت بمونم .  اما  ازت  می خوام وقتی برگشتی یک شاخه گل روی قبرم بذاری 

 

همین الان از آسمون باهام تماس گرفتن گفتن که زیباترین و  قشنگترین فرشتشونو گم کردن اما نترس عزیزم من لوت ندادم 

 

اگه نصفه شب دیدی یه آدم کوتاه قد وچاق اومد تو اتاقت وانداختت تو یه کیسه چرمی و تورو برد اصلا نگران نشو چون ممکنه کسی تو رو از بابانوئل آرزو کرده باشه  

 

 

رو تو یک حساب دیگه ای می کردم ناراحت نشو ولی تازه فهمیدم که مردم  راست می گفتن تو آدم دو رویی هستی.....................................................یه  روت ماه یه روت گل یکی از یکی قشنگتر 

 

 

چشمات وقتی زیباست که مال اشک باشه. اشک وقتی زیباست که مال عشق باشه. عشق وقتی زیباست که مال تو باشه. تو وقتی زیبایی که دستت تو  دماغت باشه!!!!! 

 

یه روز به ترکه می گن دخترت رو به کی شوهر دادی می گه غریبه نیست دامادمونه  

  

اگه عشق من تو نیستی

.

.

.

.

.

.

خوب حتما یکی دیگست 

 

 



وقتی تنها شدی بدون که خدا همه رو بیرون کرده , تا خودت باشی و خودش . . .

----------------------

چه بسیار کسانی که زیاد حرف میزنند بی آنکه چیزی بگویند

و چه کم اند کسانی که کم حرف میزنند اما بسیار میگویند . . .

----------------------

یادت باشه که :

در زندگی یه روزی به عقب نگاه میکنی . به آنچه گریه دار بود میخندی . . .

----------------------

آدمی را آدمیت لازم است , عود را گر بو نباشد , هیزم است . . .

----------------------

با قناعت امور بگذران , تا پادشاه خود باشی . . . 

 

 


عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه گذاشن سدی در برابر رودیست که از چشمانت جاری است .

----------------------

به هم رسیدن آغاز است ، با هم ماندن پیشرفت و با هم کار کردن کامیابی .

----------------------

کشتن گنجشکها ، کرکس ها را ادب نمی کند . (آبراهام لینکلن)

----------------------

به غصه ها سنگ بزن ، تو صورتش رنگ بزن ، هر وقت دلت تنگ میشه ، فقط به من زنگ بزن

----------------------

سکوت متن آسانی است که معمولا اشتباه خوانده می شود .

----------------------

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدایی به سرانجام برسانی .

----------------------

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه یخ بستن وجود آدمها و بستن چشمهاست .

----------------------

در این جهان نیاز به دوست داشتن و ستایش شدن بیش از نیاز به نان است 

 

 

 اس ام اس ها و جملات فلسفی  

 


پول همه چیز دنیا نیست اما دست کم باعث میشود هر روز صبح بچه هایتان به شما سلام کنند.

----------------------

طلا را به وسیله آتش......زن را به وسیله طلا ........و مرد را به وسیله زن امتحان کنید.

----------------------

برای اداره کردن خودت از عقلت استفاده کن و برای اداره کردن دیگران از قلبت

----------------------

مثل ساحل آرام باش تا دیگران مانند دریا بیقرارت باشند .

----------------------

باید که مهربان بود، باید که عشق ورزید، زیرا که زنده بودن ، هر لحظه احتمالیست

 

اس ام اس عاشقانه سری 15  

 



در میان بغض کوچه ها من همان تنها ترینم / گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی


یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد معشوق است . . .

----------------------

در فلسفه وفا چنین آمده است ، دل وقف شکستن است ، بیهوده نرنج . . .

----------------------

تو در انجا ، من اینجا بی قرارم / دل صبری تو داری من ندارم


به قربون دل صبرت بگردم / به دیدار شریفت انتظارم . . .

----------------------

دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی / لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی . . .
 

 

یک عالمه sms جدید

 

الماس کربنی است که تحت فشار به این زیبایی و گران قیمتی در آمده... فشار زندگی را تحمل کن تا ارزشمند شوی...

 


 

یکی تو زبلی، یکی ملوان زبل.

یکی تو عاقلی یکی بوش وگ.

ی

یکی تو نازی یکی کلاه قرمزی .

ی

یکی تو کاردرستی یکی دالتونها.

یکی تو خوش اندامی یکی گالونی.

یکی تو خوش مرامی یکی فرانچی.

یکی تو سفیدی، یکی سفید برفی.

یکی تو خوش تیپی یکی آقای آلوده .

یکی تو راست می‌گی، یکی پینوکیو .

یکی تو مهربونی، یکی خرس مهربون.

ی

یکی تو خوب حرف میزنی یکی نمکی.

یکی تو خجالتی هستی و یکی ام من .

یکی ما دو تا با هم خوبیم، یکی تام و جری.

یکی موهای تو قشنگه، یکی موهای آن شرلی.

یکی تو قشنگ راه می‌ری، یکی تنسی تاکسیدو.

یکی خونه شما قشنگه، یکی خونه مادر بزرگه

یکی گوشهای تو قشنگه، یکی گوشهای زی‌زی‌گولو.

یکی تو بیکاری یکی نفر بعدی که بیاد اینو بخونه

 


 

 

اولین قانون عشقی نیوتن: عشق نه به وجود میاد و نه از بین میره. تنها می تونه از یک دوست دختر/پسر به یک دوست دختر/پسر دیگه تغییر ماهیت بده !!!


کی تو خوبی یکی روباه مکار .  کی تو پول نداری یکی اسکروچ.  کی تو خوشگلی، یکی پلنگ صورتی. 

 

قانون 18 انیشتن!

اگه بتونی با سرعت نور به تمام افتخاراتت گند بزنی، بهت میگن: زین‌الدین زیدان!

 


 

 

دو تا خرما با هم ازدواج می کنن ماه عسل میرن قبرستون


 

خرس ها با یک ظرف عسل خر میشن، اسبها با چند حبه قند، طوطی با تخمه، سگ با استخوان، مردا با زن زیبا، زنا با یکم تعریف و تمجید،... راستی برات موز خریدم !!!

 


 

گرگه میره در خونه‌ی شنگول و منگول در میزنه میگه من مادرتونم. پی نوکیو میآد در رو باز میکنه میگه ببخشین از اینجا رفتن

 


 

اگر صرفه جویی زراعت کنیم، آزادی درو خواهیم کرد و این محصول طلائی است

 


 

امروز روز خوشتیپ ترین دوست یا فامیل دنیاست تو هم این اس ام اس رو به کسی که فکر می کنی هیچ کس براش تبریک نمی فرسته بفرست

 


اگه بگم برات می میرم . اگه بگم نمیتونم فراموشت کنم . اگه بگم دوست دارم . اگه


 بگم از جلو چشام یه ثانیه اونور نمیری . اگه بگم همه زندگیمی . اگه بگم نفسم به نفست بستست . برام پفک می خری 

 

دریا خودش را با موج تعریف می کند

جنگل خودش را با درخت

آسمان خودش را با ستاره ها

و من خودم را با تو تعریف میکنم

.

.

واسه همینه که زندگیم به گه کشیده شده

 


 

اگه فرهاد شیرین رو یادش بره. اگه مجنون لیلی رو یادش بره. اگه پرنده پروازو یادش بره من هیچ وقت.........هیچ وقت پول اس ام اس هایی که واست زدم رو یادم نمی ره

 


 

دوست ندارم شمع باشم دخترا فوتم کنن . دوست دارم سیگار باشم رفقا دودم کنن

 

 

 

 

 

 

اس ام اس سرکاری و مخصوص نصف شب..

 

 

اولین چیزی که بهش دل بستم تو بودی. بی تو آروم و قرار نداشتم! گریه میکردم. تو رو میخواستم. میدونستم تو نباشی نمی خوابم. دوستت دارم... پستونک!

دستانم را بر کمرت حلقه میزنم، لبانم را بر لبانت میگذارم، از عصاره وجودم میمکم و فریاد میزنم دوستت دارم... ای شیشه نوشابه!

این آخرین چیزی بود که از تو برام مونده... جای پاهای تو روی دیوار خونمون. یادت بخیر. عجب مارمولکی بودی!

بابا نوئل بهم گفت: بین گل و گلدون یکی رو انتخاب کن. منم گلدون رو گرفتم تا تو رو بذارم توش... آخه تو بهترین کود دامی دنیایی.

وقتی تو را دیدم و بهت خیره شدم، تو هم همینطور به من خیره بودی و من قلبم داشت تاپ تاپ میزد. احساساتی در وجودم موج میزد. ناگهان از اعماق وجودم فریاد کشیدم... سوسک!

شبها به خاطر تو از خواب پا میشم. به در و دیوار میخورم تا به تو میرسم... ای مستراح!

هیچ وقت خبر نمیکنه که کی میاد. خیلی وقته که نمیخوام ببینمش. حالا توی تموم راه دنبالمه. خیلی بد دردیه "اسهال"

در تاریکی شب هایم فقط صدای تو بود. در تاریکی شب هایم فقط دست های تو بود که صورتم را نوازش میکرد. و دلیل بیدار ماندنم تنها تو بودی... ای پشه!

بر روی سنگ سفیدی نشسته بودم و آمدنت را به انتظار میکشیدم. باد، آمدنت را به گوش جان نواخت. تو آمدی... پاهایم لرزید و صورتم سرخ شد. آنگاه سیفون را کشیدم و تو را آب برد.

امیدوارم در بهترین و زیباترین و قشنگترین و خوشترین موقع خواب، جیشت بگیره.

گفتم "ای یار"، گفتی "زهر مار". گفتم "ای نور"، گفتی "مرده شور". گفتم "از غم دوری تو بیمارم"، گفتی "به من چه، مگه من پرستارم!". گفتم "دوست دارم"، گفتی "خفه شو!". گفتم: "عاشقتم"، گفتی "خفه شو!". گفتم "میخوام باهات ازدواج کنم". گفتی: "جدّی میگی؟!"، گفتم خفه شو.

دنیا 3 رکن داره: 1- اصلا عاشق نشو 2- اگه عاشق شدی واسه معشوقت بمیر 3- و اگه مردی خاک بر سر بی جنبت...

ای که پا گذاشتی رو عشق من. ای که در را بستی به روی من. در رو باز کن دستم مونده لای در!

هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری. هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری. هرگز قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری. و هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش.

زندگی قشنگه اگه با تو باشه. مرگ قشنگه اگه برای تو باشه. دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه. من قشنگم اگه با تو باشم. اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن.

گلی گم کرده ام در باغ هستی، خودت رو لوس نکن آن گل تو نیستی.

میخوای با سه شماره هیبنوتیزمت کنم و بگم چه جور آدمی هستی؟ خوب، پس با شماره 3 آروم چشمات رو ببند: 1 ... 2 ... 3 ... هنوز که چشمات بازه! ... میگم چشماتو ببند! ... چرا زیر چشمی نگاه می کنی؟ ... اصلا نیازی به هیبنوتیزم نیست، هر کی باشه می‌فهمه که چقدر فضولی!

آواز خوش کلاغ تقدیم تو باد، بوی پشکل الاغ تقدیم تو باد. گویند لحظه ایست ریدن گاو، آن لحظه هزاران بار تقدیم تو باد.

سرسبزترین خیار تقدیم تو باد, آواز شغال تقدیم تو باد. گویند لحظه ایست آمدن سوسک, آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد.

با تولد دومین گوسفند شبیه سازی شده دیگه نمیتونم بگم: دنیا دیگه مثل تو نداره!

در چشمهایت نگاه کردم. تمام زیباییهای آفرینش را دیدم... جو نگیرت. خودمو تو چشمات دیدم.

زندگی مثل شطرنج میمونه... البته تو هنوز بچه ای. برو منچ بازی کن.

اگر یه روز یکی دستتو گرفت و قلبتو لرزاند، عجله نکن... شاید بابا برقی باشه!

همیشه مثل سنگ توالت با مردم روراست باش تا هر چی تو دلشونه واست خالی کنن!

توی برکه قلبم تو تنها قورباغه‌ای، توی صحرای قلبم تو تنها شتری!

ده درصد دلم تنگه، بیست درصد یادتم، سی درصد میخوامت، چهل درصد بیقرارم، پنجاه درصد دل نگرانم، شصت درصد حواسم بهته، هفتاد درصد دیوونتم، هشتاد درصد نوکرتم، نود درصد دوست دارم، صد درصد سر کاری!

آسمان را می نگرم تو را میبینم. خورشید را می نگرم تو را میبینم. ماه را می نگرم تو را میبینم. خوب مسخره از جلوم برو کنار دیگه!

قامتت چون سرو، چشمانت چون آهو، گیسوانت چون آبشار، نگاهت چون عقاب، خلاصه که هیچ چیزت به آدم نرفته.

روی یک برگ نوشتم دوست دارم؛ ولی تو مثل یک بز خوردیش.

خیلی دوست دارم زود به زود ببینمت؛ حیف که بلیط باغ وحش گرونه.

لرزش صدات، برق نگات، تپش قلبت، نفس های تند و عرقی که روی پیشونیت نشسته همه گویای یه چیز هستند: تیروئیدت پرکاره. برو دکتر!

تو بهترین، عزیز ترین، مهربون ترین، باحال ترین، خوشگل ترین، خوش تیپ ترین دوستی که داری منم.

برای نشون دادنه علاقم به تو 3تا کوه میسازم: اولی کوه وفا دومی کوه صداقت سومی کوهی که هر وقت بهم گفتی دوستت ندارم از اون بالا پرتت کنم پایین.

تو دنیا یه قلب هست که فقط بخاطر تو می تپه. اون قلب فقط قلب خودته!

میخوام روی یک تکه سنگ بنویسم دلم برات تنگ شده. بعد اون تکه سنگ بخوره تو اون سرت تا بفهمی که دل تنگی چه دردی داره!

تو در قلب من جا داری. تو در رگ من جا داری. رفتم دکتر گفت انگل داری!

دیشب جمال رویت، در ماه دیده بودم. گویی فضانوردان، در ماه ریده بودند!

روزی تو را ز مستی تشبیه ماه کردم. لامپ 100 هم نبودی من اشتباه کردم.

میخوام که با بوسه گل لباتو پرپر کنم، گلهای پرپر شده رو هدیه به رهبر کنم!

اون چیه که اولش منم بعدش تویی و آخرش زبون؟  یکمی فکر کن===> گل گاو زبون

اگر من شیرین بشم تو فرهاد، من لیلی بشم تو مجنون، من نرگس بشم تو سام، من حوا بشم عمرا تو آدم نمیشی!

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر و می دانی که کویر بدون باران زنده است. پس برو بمیر!

به حرمت گوسفندی که جان حضرت اسمعیل رو نجات داد 7 بار بگو بعععع بعععع و این پیام رو برای 7 تا گوسفند دیگه بفرست.

سلام، میخوام بگم فردا ساعت 10 صبح خوشگل ها را میگیرن. گفتم اس ام اس بدم یه وقت نری بیرونا. نه نمیگیرنت، ضایع میشی!

حقیقت زندگی: 1- تو نمیتونی همه دندانهایت را با زبانت لمس کنی 2- همه احمق ها بعد از خوندن حقیقت اول اونو امتحان می کنن 3- حقیقت اول دروغه 4- الان تو لبخند زدی چون یک احمقی 5- به زودی این پیام را واسه یک احمق دیگه می فرستی. تو که هنوز نیشت بازه.

مهم نیست که با چه تیپ و لباس و ماشینی می آیی. فقط بیا... بیا و آشغال ها را از جلوی در ببر که خیلی بو میده.

15 . 14 . 13 . 12 . 11 . 10 . 9 . 8 . 7 . 6 . 5 . 4 . 3 . 2 . 1 . دینگ دینگ. طبقه همکف!

مثل شقایق زندگی کن، کوتاه اما زیبا، مثل پرستو، فصلی کوچ کن، اما هدفمند، مثل پروانه بمیر، دردناک اما با عشق، مثل خر عرعر کن، بلند اما شمرده و خوانا!

تایتانیک با تمام مسافراش فدای تو... نشدن که... به کوه یخ خوردن!

از خدا پول خواستم، بانک داد. درخت خواستم، جنگل داد. اتاق خواستم، خونه داد. حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده

برای دیدن ادامه اس ام اس های سرکاری و البته جدیدتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید...

ما که رفتیم... ... ... کجا دنبال من راه افتادی؟ ... ... ... دنبالم نیا... .... ... میگم نیا... ... ... دارم میرم جیش کنم!

خیلی وقته میخوام یه چیزی بهت بگم ولی روم نشده. گفتنش برام خیلی سخته... د... دو... دوس... دوسه لیتر بنزین داری به من بدی؟

اگه شب با هم رفتیم بیرون منم سردم شد، برای اینکه گرم بشم، یه لب... یه لب... یه لبو برام میخری؟

یه گل خوشگل پشت ویترین یه مغازه دیدم. میخواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم: اون گل چنده؟ گفت: اون گل نیست!... آینست.

این پیام رو برای 5 نفر بفرست حاجت می گیری. من خودم اول قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد.

برات اون آخر یه پیام نوشتم. برو بخونش. ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... پیام.

تو قندی، نباتی، شکلاتی، عسلی، یا یه چیز شیرینی نداری بدی من با چاییم بخورم؟

سالها میگذرد. فصلها پشت سر هم می آیند. کودکان بزرگ میشوند؛ بزرگان پیر. کسی از خود نمیپرسد و ما نیز از خود نپرسیدیم. اما فرزندان ما از ما خواهند پرسید و ما جوابی در پاسخ به آنها نخواهیم داشت. که چرا... واقعآ چرا...؟ پلنگ صورتی هیچ وقت شورت نپوشید؟

اگه دیدی یه سوسک افتاده و داره دست و پا میزنه، فکر نکن با چیزی زدن تو سرش. اون داره به قیافت میخنده.

اون بالا نشستی تحویل نمیگیری. اس ام اس نمیدی، زنگ نمیزنی. حداقل یه نارگیل بنداز.

میدونی «نبات» کیلویی چنده؟ نمیدونی؟ «نقل» چی؟ اونم نمیدونی؟ اشکال نداره، از قدیم گفتن: خر چه داند قیمت نقل و نبات!

بد ترین درد این نیست که عشقت بمیره. بد ترین درد این نیست که به اونی که دوستش داری نرسی. بد ترین درد این نیست که عشقت ندونه دوسش داری. بد ترین درد اینه که دستشویی داشته باشی اما دستشویی اونورا نباشه.

دوست دارم بخورمت. نه بخاطر اینکه شیرینی، به خاطر اینکه عسلی. نه بخاطر اینکه خوشمزه ای، بخاطر اینکه تو زندگی یک گویی خورده باشم.

وقتی صدام می کنی آرزو می کنم کاش کر بودم. تو که لال نمی شی!

می خوامت نه بخاطر رفاقتت، نه بخاطر صداقتت، شرافتت، ظرافتت، رشادتت، حمایتت، نجابتت، فقط بخاطر خود کثافتت.

عشق یعنی زندگی را باختن. چند سالی بی دلیل با هر الاغی ساختن.

چشمهای تو مثل دریاست. اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟

در زندگی برای رسیدن به آزادی راههای مختلفی وجود دارد، فقط باید قیمت آن را پرداخت کرد. از رسالت 500 تومان، از شوش 900 تومان.

یه روز تو رو تو کوچه دیدم و عاشقت شدم. فرداش تو خیابون دیدمت و دیوونت شدم. امروز تو اتوبان دیدمت. خدا آخر و عاقبتم رو به خیر کنه... عجب ماشینی هستی!

وقتی به چهره تو فکر می کنم، به شوخ طبعی خدا پی می برم!

آخه چرا؟ بگو چرا؟ تو که این قدر باهوشی! تو چرا؟ آخه چرا تو که میدونی سر کاری باز تا آخرش میخونی؟

عرض سلامی به بلندی بیل، به محکمی کلنگ، به گردی اسامبلی، به سرعت فرغون، به تیزی شاقول، به انعطاف پذیری طناب، به لبریزی دوغاب، به سفیدی سیمان، به صافی ماله، به وسعت بشکه، به معرفت عمله، به قدرت کارگر، به ظرافت گچ کار، به لطافت معمار، به شجاعت صاحب کار، به رشادت مهندس، به صلابت جوشکار، به محبت صافکار، به رفاقت همکار، به سر کار گذاشتن توی بیکار.

بدون زشتی زیبایی معنی نداره، بدون نفهمی فرزانگی معنی نداره، میبینی؟ دنیا به تو احتیاج داره!

تو گلی مثل گلای قشنگ قالی. تو به ظرافت تار و پود فرشای زیبای ایرانی. اصلا تو خود فرش پاتریسی... همون که یه تختش کمه!

میدونی اسکل به کی میگن؟  برو جلوتر . . . . . . میدونی اسکل به کی میگن؟ . . . . . . برگرد عقب.

میتونم یه چیزی رو بهت بگم؟ مطمئن باش از ته قلبم میگم. همیشه از خدا میخواستم که تو زندگی یه همراه خوب بهم بده. همراهی که همیشه کنارم باشه و من بتونم به راحتی باهاش ارتباط بر قرار کنم. خدا یکی رو بهم داد. همراه من نوکیاست، مال تو چیه؟

علف زیر پاتیم، حالا یه وقت خر نشی بخوریمون!

جهان بیش از ۶ میلیارد نفر جمعیت داره، یکی نیست به من احمق بگه: چرا واسه تو مسیج میفرستم؟

نگاهم با نگاهت کرد برخورد، خدا مرگت بده حالم به هم خورد.

به خدا حیفه توی این مملکت بمونی، کسی قدر تو رو نمیدونه، اگه بری هند اونجا تو رو میپرستن!

بر سر راه عشق برایت دام پهن کردم. ولی تو با بی تفاوتی رد شدی و گفتی . . .  میگ میگ!

اگه فکر کردی بری قید چشاتو می زنم؛ اگه فکر کردی بری ازت به آسونی دل می کنم؛ آفرین! یه بار تو عمرت درست فکر کردی.

اگه خواستی یکی همیشه دوست داشته باشه، تنهات نذاره و بهت وفادار بمونه، برو یک سگ بخر.

اگه دوست داری عمیق ترین، طولانی ترین و محکم ترین بوس دنیا رو تجربه کنی، بیا پیش خودم تا لباتو بذارم رو لوله جارو برقی.

من الان بالای یه برج واستادم. شوخی هم ندارم. اگه بدونم دوستم نداری... همین الان با آسانسور میام پایین.

پنج حقیقت زندگی: 1- تو نمیتونی همه دندوناتو با زبونت لمس کنی. 2- همه احمق ها بعد از خوندن حقیقت، اول اونو امتحان میکنن. 3- حقیقت اول یه دروغه. 4- الان تو لبخند زدی، چون یه احمقی. 5- به زودی این پیام رو برای یه احمق دیگه میفرستی. توکه هنوز نیشت بازه!

عشق مثل ساعت شنی میمونه. همزمان که قلبت رو پر میکنه، مغزت رو خالی میکنه... البته واسه اونایی که مغزشون پره. تو نگران نباش.

به من بگو زشت، اما من به تو میگم قشنگ. چه اشکالی داره؟ بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم.

عجب! دیگه از انقلاب دور شدیم، از امام حسین فاصله گرفتیم، شهدا را پشت سر گذاشتیم، داریم میرسیم به سه راه ملک شهر نمی خوای پیاده بشی؟

به دریا بنگرم دریا تو بینم، به صحرا بنگرم صحرا تو بینم. نمیدونم چه کس بر عینکم رید، که هرجا بنگرم آنجا تو بینم.

همیشه عکس تو رو توی کیف پولم دارم. هر وقت دچار مشکل بزرگی میشم، بهش نگاه میکنم. اون وقت احساس میکنم که هیچ کدوم از مشکلاتم به اندازه این یک دونه وحشتناک نیست.

اگه خواستی یه کسی، عاشق هم نفسی. عمرشو حیرونت کنه، جونشو قربونت کنه... رو من یکی حساب وا نکن.

خیلی دوست دارم با توبرم ماهیگیری. آخه هیچکس به اندازه تو کرم نداره!

اگه دلتنگ باشی هیچکس نمیفهمه، اگه عاشق باشی، هیچکس نمیفهمه، اگه درد داشته باشی هیچکس نمی فهمه، ولی کافیه بگوزی تا همه بفهمند!

نگریستم به گریستنت. گریستم به نگریستنت. گریستم و تو نگریستی. نگریستم و تو گریستی. گریستم تا نگریستی... چی شد؟ قاطی کردی یا باز هم بگم؟

سرمو آروم روی شونه های گرمت میذارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم.

خدا خیرت بده. شنیدم میری بهزیستی برای اونایی که انگشت ندارن دست تو دماغشون می کنی!

الهی شمع بشی پروانه شم دورت بگردم، فوتت کنم خاموش بشی هر هر بخندم.

اگر روزی برایت گریه کردم، بدان آن روز پیازی رنده کردم.

عاشق آن نیست که برای عشقش در سرما آتش روشن کند. عاشق آن است که کتش را بدهد به عشقش، خودش سرما بخورد و 6 تا آمپول بزنه تا دیگه از این غلط ها نکنه!

 

 

 

 

اس ام اس سرکاری و دو نصف شب به بعد...

 

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟
………………………………………………………….
ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!
………………………………………………………….

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟
………………………………………………………….

می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی
………………………………………………………….
امیدوارم که خواب نبوده باشی چون با این اس ام اس بیدار می شدی!!
………………………………………………………….

.می دونستی شبا که می خوای بخوابی باید گوشی تو خفه کنی!؟؟
………………………………………………………….

.می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!
………………………………………………………….

.می دونستی آلان ساعت ۲/۵ نصفه شبه ! اس ام اس زدم ببینم سروقت خوابیدی یا تا آلان بیداری؟!
………………………………………………………….

.ببخشید حواسم نبود این اس ام اس رو می خواستم در طول روز برات بفرستم!
………………………………………………………….

.{یک اس ام اس خالی}
………………………………………………………….

.نصفه شب بخیر!
………………………………………………………….

.صبح ساعت چند بیدار می شی کارت دارم.
………………………………………………………….
.من آلان تو آمریکا هستم می خواستم ببینم راسته میگن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟!؟
………………………………………………………….
.نمی دونم چرا شبا احساس عشق و علاقه در من خیلی زیاد میشه ! دلم نیومد اینو بهت نگم!!
………………………………………………………….
.می خواستم ببینم تو هم مثل من دچار بدخوابی شدی یا نه؟؟!
………………………………………………………….
.دیروز ازم ساعت پرسیدی یادم رفت بهت بگم.ساعت ۳/۵ شبه!
………………………………………………………….
.می دونستی اگه نصفه شبا بری تو سایت اس ام اس بده خیلی حال میده!!
………………………………………………………….
.این اس ام اس جهت بیدار کردن شما از خواب فرستاده شده و هیچگونه ارزش مادی و معنوی دیگری ندارد!!
………………………………………………………….
.رک بگم :بیدار شو
………………………………………………………….
خوابی؟ خوب اشکالی نداره هروقت بیدار شدی بهت میگم. بخواب
………………………………………………………….
میخواستم بگم پاهات از زیر پتو اومده بیرون یه وقت سرما نخوری

سلام .. خوبی
.
.
.
.
.
.
.
.
جمعه با کسی قرار نذار
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
می خوایم بریم کمک یوزار سیف, گندم درو کنیم . . .

———————-

هرکس در زمان فراوانی , ۷ اس ام اس برایمان ارسال کند ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
در زمان قحطی ۱۴ اس ام اس به او خواهیم داد !
———————-
a,b,c,d,e,f,g,h, _ ,j,k,l,m,n,o,p,q,r,s,t,u,v,w,x,y,z
دنبال i نگرد ! چون فدای u شده !!

———————-

آرزومند قطع برق شما در حین پخش سریال حضرت یوسف !!
از طرف معبد آمون !!!

———————-


سلام ، ببخشین مزاحم میشم
میخواستم بدونم با این همه بیشرفت تکنولوژی چرا نوار غزه به سی دی تبدیل نشده !!!؟
———————-
یک عدد خانم تحصیلکرده که مدتیست که از هم اکنون وقت آزاد بیشتری دارد، آماده ازدواج است. سرشناس – پولدار – برنزه! – با خواستگارهای فراوان
پیشنهادات شما هم بررسی می شود!..

.
.

رایس
———————-
اگه می دونستی دستای سرد من چقدر گرمی دستاتو نیازمنده ، اینقدر دست تو دماغت نمی کردی
———————-
دومی ها… سومی ها… دیپلمه ها… دانشجویان… مهندسان… وکلا… پزشکان… هنرمندان …
همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه …
———————-
یارو میره معدن
.
.
.
.
.
. بقیش باشه بعدن

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !
———————–
شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.
میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟
———————–
اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی . آخه الان مگه ساعت ۳ نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !
———————–
می خواستم یه چیز مهم رو بگم
پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!
———————–
ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟
———————–
ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!
———————–
یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟
———————–
می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!
———————–
* یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: “بگیر بخواب” چی رو باید بگیریم؟؟؟ بی خیال حالا، بگیر بخواب!!
* چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم، هزینه ام زیاد نشه!!
* این اس ام اس فقط برای دویدن شما به سوی موبایل بوده و هیچ خاصیت دیگه نداره!!
* سلام این اس ام اس صرفاً جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است و ارزش قانونی دیگه ای ندارد. شب بخیر!!
* همه جا امن و امانه! تو راحت بگیر بخواب!!
* پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین!!
* مشترک گرامی این اس ام اس به منظور بیدار کردن شما می باشد لطفاً لبخند بزنید!!
* می گم پاشو یه چند تا اس ام اس بفرستیم اینور اونور مردمو بیدار کنیم. خیلی حال میده!!
* هر وقت به هوش اومدی به من زنگ بزن!!
* ببین عزیز دلم پاشو… اگه پا نشی قهر میکنما… خب دلم برات تنگ شده… جون من پاشو… پاشدی… آفرین عزیزم… حالا که پاشدی بوسم کن بگیر بخواب!!
* سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم! راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم… می خواستم… اصلاً ولش کن. بزار برای بعد، خب؟!!
* سلام… تو رو خدا ببخش… نمی خواستم این موقع شب بیدارت کنم… واقعاً ببخش… سعی کن درکم کنی… من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست. شرمنده!!
* خیلی ببخشید. مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم. خواستم بپرسم آب خوردی، آفتابه رو کجا گذاشتی؟!!
* سلام. اصلاً نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم. من می خوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا!!
* می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن…!!
* خوش حالم که خوابی عزیزم! چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتماً خوابت نمی برد!!
* به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری!!
* ببین الآن ساعت ۱۲شبه. ۱ ساعته دیگه قراره که منگلا برن پیش خدا و شفا بگیرن. حواست باشه یادت نره ها، خواب نمونی یه وقت!!
* هه هه هه گول خوردی من اس ام اس نبیدم وجدان موبایلت بیدم فقط وخاستم منو از جیبت در ویاری تا کمی هوا وخورم جیگر!!
* این اس ام اس رو فرستادم فقط برای اینکه مشغول باشی و دست تو دماغت نکنی!!

سلام… تو رو خدا ببخش… نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم… واقعاً ببخش.. .سعی کن درکم کنی… من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست. شرمنده‌ام
غرض مزاحمت بود که به حمدالله حاصل شد
این اس ام اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش


پشت سرتو بپا


کسی نیست داری می خونی؟


خوب خدا را شکر کسی نیست ببین سرکاری!
و من خودم را با تو تعریف میکنم
واسه همینه که زندگیم به گه کشیده شده !

بی تو هر گز نمی توانم بمیرم
.
.
.
پس بیا با هم گور به گور بشیم!!!

از خدا پول خواستم، بانک داد، درخت خواستم، جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد، حالا می ترسم ازش تو رو بخوام، یه گله گوسفند بده!

می دونی شکست عشقی یعنی چی؟
یعنی بری پای تخته کنفرانس بدی، بعد بفهمی زیپ شلوارت باز بوده!

می دونی فرق تو با گه چیه؟……..شوخی کردم هیچ فرقی ندارین!

امشب میخوام طی یه عملیات شهادت طلبانه
.
.
.
.فدات شم

ای مسیج که میروی به سویش
از جانب من برین به رویش!

اگه عشق من تو نیستی
.
.
خوب حتما یکی دیگست

خیلی بی فرهنگ و بی شعوری
.
.
.در جامعه امروز بیداد می کنه

عصاره همه مهربانی ها را گرفتند و از آن مادر ساختند. (ویلیام شکسپیر)
قیمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت. قدر خودتو بدون هلو

آدم تا وقتی زن نداره فقط زن نداره
وقتی زن داره فقط زن داره!

بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی،… بار دوم فکر کردم دیوانه ای،… بار سوم فکر کردم دوستم داری… اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای!

مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده ناتمام است
و وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است!

اطلاعیه عمومی: از کلیه طرفداران تیم استقلال دعوت می کنیم
پول هاشون رو روی هم بذارن و یک دستگاه فاکس برای تیم بخرند تا دوباره آبروی ایران نره.
یه روز. هه
یه روز.. هه هه
یه روز… هه هه هه
ببخشید الان خنده ام می گیره بعدا برات تعریف می کنم!
آمازون با تمام درختاش… آسمون با تمام ستاره هاش… دنیا با تمام آدمهاش… بارون با تمام قطراتش خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!

میدونی بنی‌آدم اعضای یکدیگرند یعنی چی؟ یعنی مثلا تو جیگر منی

جهان بیش از ۶ میلیارد نفر جمعیت داره…عجب…یکی نیست به من احمق بگه: چرا واسه تو مسیج می‌فرستم

هر زنی دو مرد را دوست دارد.
یکی ساخته تخیلات اوست، و دیگری هنوز به دنیا نیامده!

فرخنده میلاد باسعادت دومین گوسفند شبیه سازی شده بر شما و سایر گوسفندان این مرز و بوم مبارک باد

برگ از درخت خسته میشه
پاییز همش بهونه است

فردا ماه گرفتگی شروع می شه. اگر منو گرفتن، تو مواظب خودت باش!

زبان اجوج مجوج بلدی ؟ ” یراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا ” لطفا از آخر بخون!

ببخشید از شرکت گاز مزاحمتون میشم میشه یک گاز از لپتون بگیرم

یه خروس دارم روزی ۶ تا تخم می ذاره
باور نمی کنی؟ اینم عکسش:
_=/.l.=
_(^/^)
.{= =}/
_j—–L
این هم تخم هایی که می ذاره:
O O 0 O O 0

یه معادله خیلی جالب :سن خودت رو ضرب در ۴ کن.با ۱۴ جمع کن.حالا تقسیم بر ۳ کن.بعد اینکه نتیجه رو به دست آوردی.برای ابله بعدی بفرست

قد
قد
قد
قد
خوبه , فردا تخم گذاشتنم یاد میگیری !!!!!!

 

 

 

 

 

یک عالمه sms عاشقانه

شادی را علت باش ، نه شریک ... و غم را شریک باش ، نه دلیل (زرتشت)

از با تو بودن ، دل عادتی ساخت که هرگز بی تو بودن را باور ندارم !

سلام به سلامتی باغچه ، که خاکش منم گلش تویی و خارش هرچی نامرده

سوزن عشقت خورد به تیوپ قلبم و گفت Pisssssssssss ولی بازم مهم نیسسسسسسسسسس!!!

غمگین و بیقرارم ، زخمی تز از 3 تارم ..... وقتی تو را ندارم نفرین به هرچه دارم

تقدیم به آنکه دوریش غمم ، خانه اش قلبم و فراموشی اش مرگم است

روزم سپری شد به امیدی که شب آید ..... شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد ..... ای دوست دعا کن من بیچاره مبادا ...... در حسرت دیدار تو جانم به لب آید !!

داستان زندگی من قصه ای است که متن آن وجود توست و پایانش نبود توست

غم اگر ترکم کند  تنهای تنها میشوم .... تو اگر ترکم کنی رسوای عالم میشوم

یادمان نرود که ما برای یک بار ایستادن هزار بار افتاده ایم !

بر دوش دلم بار غمت سنگین است .... دور از تو همیشه قلب من غمگین است .... آن شب که دلت شکست یادت باشد .... تاوان شکستن دل من این است

مهرت ای دوست زمانی ز دلم پاک شود که همه پیکر من زیر زمین خاک شود

آسمون به دریا گفت این بالا خیلی خوبه ، همه جا را میشه دید .... دریا گفت این پائین از اون بالا هم بهتره چون فقط تو رو میشه دید

قلب کوچکم هنوز چشم انتظار توست .... گرچه بی وفا شد باز بیقرار توست

دوشاخه گل یا جام مستی .... قربان شما هرجا که هستی ...

لوتی ترین پیام سال : بند کفشتیم گره بزن خفه شیم !!!!

غزال خوش غزل تویی .... شیرین تر از عسل  تویی .... بین تمام آدما ..... نگین بی بدل تویی

در مکتب ما رسم فراموشی نیست .... در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست .... مهر تو اگر به هستی ما افتاد .... هرگز به سرش خیال خاموشی نیست

در مرام ما رفیقان نیست رسم ترک دوست .... عهد با هر کس ببندیم جانمان در دست اوست

بیا  تنها هوادار دلم باش .... یگانه گل به گلدان دلم باش ..... به وقت غم پرستاری ندارم .... بیا جانا پرستار دلم باش

هزار سال در این آرزو توانم بود تو هر چه دیر بیایی ، هنوز باشد زود

مهربانی را اگر قسمت کنند من یقین دارم به ما هم میرسد .... آدمی گر ایستد بر بام عشق دستهایش تا خدا هم میرسد

آسمان وقف نگاهت گل من ...... ‌مانده ام چشم به راهت گل من ...... هر کجا هستی و باشی گویم ...... که خدا پشت و پناهت گل من

 مهم نبوده سوختنم ، دور از تو پرپر زدنم ..... مهم تو بودی عشق من، نه قصه شکستنم ...... به افتخار عشق تو میگم که بازنده منم .....

ادامه sms ها در ادامه مطلب...


 نمیگم دلم اسیره نمیگم پیش تو گیره  ..... من میگم اگه نباشی دلم از غصه می میره

 عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه ..... تو رو دیدن واسه من قشنگ ترین دقایقه

 غیر از غم عشق تو ندارم غم دیگر ..... شادم که جز این نیست مرا همدم دیگر

 یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست .... ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست

 هر کدوم از ما چون فرشتگانی با 1 بال هستیم ، تنها زمانی قادر به پرواز خواهیم بود که در آغوش هم باشیم 

نگو هرگز خدا حافظ که از تنهایی بیزارم ... ز پیش من نرو هرگز که من تنها تو را دارم

 روی خرابترین خرابه تخت جمشید می نویسم : خرابتم لوتی

 اگه تنم کویره ... اگه نگام فقیره ... یه قلب پاک و ساده .... به عشق تو اسیره !

 در جهان هرگز نشو مدیون احساس کسی .... تا نگردد رایگان عشقت گروگان کسی

 از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسیکه دوستش دارم ؟ گفت بنویس بی تو فردایی ندارم

 سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست ..... خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست

 تقدیم به آنکه محبتش در خاطرم ، خاطرش در یادم و یادش دردلم زنده است

 عاشقان را عشق فرمان میدهد و لوتیان را معرفت

 سعی کن به آنچه دوست  داری برسی و گرنه مجبوری به آنچه رسیدی دوستش بداری

 خودم : شمع .... دلم : غریب .... کوله بارم : حسرت .... گناهم : عشق .... عشق و امیدم : دیدار تو

 بزرگترین ارتفاعی که باعث مرگم میشه افتادن از چشم توست 

 خط عشق : یعنی راهی که در آن وقتی پا گذاشتی هرچی داری ازت میگیره و داغونت میکنه!!!!

 عابر شهر چشاتم دل من اهل ریا نیست .... اونی که مثل تو باشه حتی توی قصه ها نیست

 تنها دارویی که دو خاصیت داره چشمای نازته که هم آروم میکنه هم داغون

میدونی بی نمک ترین آدم روی زمین کیه ؟ خب تویی دیگه ، آخه عسل که نمک نداره !!

 ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم ولی دیدیم هیچ چیزی تلختر از ندیدنت نیست

 من الان تعمیرگاه سرکوچتونم میدونی چرا ؟ چون خرابتم !!

 گر مستی چشمان سیاه تو گنا ه است ، من طالب آن مستی و خواهان گناهم

 اسمتو روی کوه نوشتم خراب شد ، روی شمع نوشتم آب شد ، روی قلبم نوشتم شکست ، جمع کن خودتو با این اسمت

 میدونی صفای آدمهای پابرهنه به چیه ؟ هیچ ریگی تو کفششون نیست . پا برهنتیم رفیق

 دوستم بدار آنقدر که دوستت دارم ، فراموشم نکن که دوستت داشته باشم

 یک شاخه گل یک دنیا مهربونی ، تقدیم به توکه هم گلی هم مهربونی

وقتی کسی به دل نشست ، نشستنش مقدس است ، حتی اگر نخواهدت نفس کشیدنش بس است

 صفحه ساعتم را تیره میکنم تا نبینم لحظات بی تو بودن را

 کندوی باغ هستی بی تو عسل ندارد ... بی تو کتاب عشقم ضرب المثل ندارد

 ما فقیران قلبمان بی کینه است ... دوستی با هرکه کردیم جای آن در سینه است

 کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه هاش ، اونوقت هر یک ساعت یک بار به هم میرسیدیم

 ذغال قلیونتم رفیق ! می سوزم تا بسازمت

 از با تو بودن ، دل عادتی ساخت ، که هرگز بی تو بودن را باور ندارم

 از دست زمانه تیر باید بخوری .... دائم غم ناگزیر باید بخوری .... صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست .... بچه تو هنوز شیر باید بخوری

 دفتر نقاشی من تو شهر غم گم شده ... به کی بگم ؛ با معرفت دلم برات تنگ شده !!!

بمیرد انکه غربت را بنا کرد .... تو را از من مرا از تو جدا کرد 

 نگو هرگز خداحافظ که از تنهایی بیزارم ..... زپیش من نرو هرگز که من تنها تو را دارم

 عشق تو به تار و پود جانم بسته است ..... بی روی تو درهای جهانم بسته است

 در دریای نیلفام خوابهای شیرین شب ، صدف های رنگین خیال را می کاوم ، شاید مروارید رویای تو را در آن یابم

نمیگم دوست دارم ، نمیگم عاشقتم ، میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بی خیال دیونست دیگه ...

یادت باشه وقتی بارون اومد صورتتو ازش دریغ نکنی ، چون از آسمون تا زمینو به امید بوسیدن تو اومدن

آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم ... آن عهد که بستیم به پیمانه شکستیم ... ای فاتح هر قلب همان طور که گفتی ... ما عهد شکستیم ولی دل نشکستیم ...

 خدایا نسیم نوازش کجاست ... کویرم ، سرآغاز بارش کجاست .... بیا تا به لبخند عادت کنیم ... به این راز پیوند عادت سکنیم .... بیا ساده مثل چکاوک شویم ... بیا باز گردیم و کودک شویم

 تو دریایی و من موجی اسیرم .... که می خواهم در آغوشت بمیرم ..... بیا دریای من آغوش بر کش ..... نمی خواهم جدا از تو بمیرم

 هوس بازان کسی را که زیبا می بینند دوست دارند اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می ببنند 

 اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم ، هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی ، رنگین کمان من ....

 برای زندگی کردن دو چیز لازم است : قلبی که دوستت بدارد و قلبی که دوستش بداری

 اگر تو بیایی به پرستاری من .... شب هجران نکند قصد دل آزاری من

 اگر دنیا پر از عاشق نباشه .... تو این دنیا دل صادق نباشه ..... همون بهتر که این دنیا نباشه .... زمین و آسمون یکجا فنا شه

 عشق، نردبانی است که ما را از خود بالا می کشد .... عشق، همان فعل انفعالی است که در برابر گل سرخ به ما دست می دهد ..... عشق ، عزرائیل زیبایی است که رسید ، جسم ما را می گیرد و قبض روح را امضا می کند .... عشق، اولین آهی است که در آیینه کشیده ایم ..... عشق ، اولین حقوق ما از باجه معرفت است ..... عشق ، خرید و فروش با پای عاشق و معشوق است

 قلب من یک جاده تاریک بود .... با تو قلبم کلبه پیوند شد .... اشک هایم مثل نیلوفر شکفت .... حاصلش یک اسمان پیوند شد

 جاده عشق تا اطلاع ثانوی لیز و لغزنده می باشد ..... از عاشقانی که قصد سفر در این جاده را دارند ، خود را به زنجیر محبت و صمیمیت مجهز کنند . پلیس راه عاشقان

 بخشندگی را از گل بیاموز ، زیرا حتی ته کفشی که لگد مالش می‌کند را هم خوش بو می‌کند 

 عاشق شدن مثل دست زدن به آتیش می مونه . پس سعی کن تا وقتی که جراتش رو پیدا نکردی هیچ وقت بهش دست نزنی ، اما اگه بهش دست زدی سعی کن طاقتش رو داشته باشی که تو دستهات نگهش داری

 لحظه دیدن تو لحظه مرگ من است ، مرگ پایان من نیست آغاز عشق من است

 عشق یعنی حسرتی در یک نگاه ..... عشق یعنی غربتی بی انتها ..... عشق یعنی فرصت اما کوتاه .... عشق یعنی مرگ اما بی صدا

 عشق یعنی: چون خورشید، تابیدن بر شب های دوست... ؛ و چون برف ، ذوب شدن بر غم های دوست 

 عاشق سر مست و بی پروا منم ..... بی خبر از خیش و از دونیا منم ..... بس که با جان و دلم آمیختی ...... کس نداند این تو هستی یا منم...؟؟؟

 میدونی فرق تو با خون چیه ؟ خون میره تو قلب و بر میگرده ولی تو رفتی تو قلب و بر نمیگردی

 همیشه با غمت من در ستیزم ..... به این خاطر همیشه اشک ریزم ..... به هر برگ گلی این را نوشتم : ..... تویی امید من تنها عزیزم

 لاک پشت ها هم عاشق میشن ولی تحمل درد عشق براشون راحته ، چون حداقل عشقشون آروم آروم ترکشون میکنه

 کاش میشد بر جدایی خشم کرد .... شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد .... کاش میشد خانه ای از مهر ساخت ..... مهربانی را در آن سرمشق کرد

 وقتی می خواهم بگویم چقدر برایم عزیزی ، واژه ها کم می آورند به همین جهت ساده می گویم که دوستت دارم

میدونی بهترین دوست کیه ؟ اونی که اولین قطره اشک تو رو میبینه ، دومیشه پاک میکنه ، سومیشو تبدیل به خنده میکنه

زیباست که با خدای خود چت بکنیم ..... در سایت نماز شب عبادت بکنیم ..... ای کاش که ما فلاپی دلها را ...... با عشق علی و آل ، فرمت بکنیم

یه خره با حسرت به اسب نگاه میکنه و میگه : ای کاش تحصیلاتم را ادامه داده بودم !!

فاصله گرفتن از آدمهایی که دوستشان داریم بی فایده است ، زمان به زودی به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نداریم

هیچ گاه یک برگ سفید را قاب نمیگیرند ، برای قاب گرفتن باید حرفی برای گفتن داشت

گرمترین احساست را تقدیم کسی کن که ، همواره در سردترین لحظه ها به یاد تو بوده است

اگه مثل شپش توی موهام باشی ، قول میدم برای موندنت تا آخر عمر حموم نرم

آه ای مردی که لبهای مرا ، از شراره بوسه ها سوزانده ای ، هیچ در عمق دو چشم خاموشم ، راز این دیوانگی را خوانده ای ، هیچ در عمق دو چشم خاموشم ، راز این دیوانگی را خوانده ای ، هیچ میدانی که من در قلب خویش ، نقشی از عشق تو پنهان داشتم ، هیچ میدانی کز این عشق نهان آتشی سوزنده بر جان داشتم ، خلوتی میخواهم و آغوش تو ، خلوتی میخواهم و لبهای جانم ، تا به تو ساغری از باده ی مستی دهم ، آه ای مردی که لبهای مرا از شراره بوسه ات سوزانده ای ، این کتاب بی سرانجام است و تو ، صفحه ی کوتاهی از آن را خوانده ای

مهربانی را اگر قسمت کنیم .... من یقین دارم به ما هم میرسد .... آدمی گر ایستد بر بام عشق ..... دستهایش تا خدا هم میرسد

من پر از حرف سکوتم ..... خالیم رو به سقوطم .... بی تو و آبی عشقت .... تشنه ام ، کویر لوتم

پلک نمیزنم ، نکند به اندازه یک چشم برهم زدن ، چشم از دلم برداری

رو غبار پشت شیشه ، اسم خوبت رو نوشتم ..... مثل هر روز و همیشه اینه انگار سرنوشتم .... رو تن سرد درختا ، اسممون رو حک میکردم .... به امید روز دیدار به تو هرگز شک نکردم

عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را پر از بوسه های بی پاسخ میکند

من آن تنهای شبگردم که در پس کوچه قلبم به دنبال تو میگردم

اگر مردن سزای عاشقان است ، برای مردنم هر شب دعا کن

شمع سوزان تو ام اینگونه خاموشم نکن .... گرچه دور افتاده ام اما فراموشم نکن

وقتی قلبت شکست خرده هایش را یه گوشه نگه دار ، درسته که هیچ وقت مثل اولش نمیشه ولی شاید بتونی تکه های گم شده قلب دیگری باشی

عاشق آن نیست که که عشق تکیه کلامش باشد .... عاشق آن است که وفاداری مرامش باشد

با خون و غم نوشتم غربت مکان ما نیست .... از یاد بردن دوست هرگز مرام ما نیست


 


 

تو گلی... عین گلای قشنگ قالی... تو به ظرافت تار و پود فرش های زیبای ایرانی... اصلاً تو خود فرشه پاتریسی... همونی که یه تختش کمه (:

 


  
  اس ام اس قاطی پاتی  


اس ام اس های عاشقانه زیبا و جذاب و جدید امروز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد