جمعه سیاه من

خیلی سخته با یه مرد دوستی کنی بعدا بفهمی خیلی نامرده .

ولی سخت تر اینه که ببینی اون با نامردی حق زندگی کردن و ازت بگیره و بعد بره .

خیلی سخته اون نامرد ... .

خیلی سخته که بره خواستگاری و به تو نگفته باشه.

سخت تر اینه که خودش نتونه جلو خانواده اش بایسته بعد بگه من نرفتم خواستگاری و پدر و مادرم رفتن . 

خیلی سخته که از همه جا بی خبر رفته باشی دریا و رو یه صخره بهت خبر بدن که الان عقد عشقته .

اون باشه و یه سفره و عقد .

من باشم و دریای آبی .

اون صدای بله عروسش رو بشنوه ولی ... .

ولی من صدای دریای خشمگین رو .

هیچ وقت فکر نمی کردم با غروب خورشید عشق منم غروب کنه .

دیروز رو ساحل دو قلب کشیدم . ولی دریا امون نداد .

هر دو شون رو برد .

خدا دیروز خودت شاهد بودی قلبم بد جور آتیش گرفت .

خدایا دیروز جمعه بود یه جمعه سفید و سیاه .

سفید برای یه نامرد و سیاه برای من .

خدایا دیروز جمعه بود و اون بود و عشقش .

خدایا دیروز جمعه بود و من بودم و یه دریا .

خدایا دیروز اون بود و هلهله و شادی و عشقش .

خدایا دیروز من بودم و اشک و غم و یادش .

اون برای همیشه رفت و من هم برای همیشه می رم .

اون میره پی زندگی خودش و یه عشق جدید .

 منم می رم ولی  توی خودم .

یادته خودت این جمله زیر رو برام اس ام اس دادی می دونم تو الان دیگه هیچی یادت نیست هیچی یااااااااااااااااااااااادت نیست .

دیدی کی موند و کی رفت .

همه جا نامرد پیدا میشد ولی من نمی فهمیدم .

وای خداااااااااااااااااااااااااااا عجب روزگار نامردیه !

دیگه هیچ وقت منتظر دیدارت نیستم .

منتظر برگشت دوباره اونم نیستم .

خدایا خیلی سخته که یه نامرد تو فامیل آدم باشه .

هر جا که از حالا برم آیا دوباره اونو می بینم .

خدایا خودت نزار هیچ وقت ببینمش .

خدایا چرا بعضی از مردا این قدر نامردن .

یا شایدم خیلی نامردن .

خدایا اگه من تو رو فراموش کردم تو منو فراموش نکن .

اگه من بنده بدی برای تو بودم تو خدای خوبی برای من باش .

من رو به خودم وا نگذار .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد